Menu
 zpět

Náš tým

Vedení a kancelář školy

Kateřina Bečková

Výkonná ředitelka, ředitelka českého programu

Kateřina je zakladatelkou a ředitelkou, komunitní koordinátorkou a matkou tří dětí, kterou touha po jiném způsobu vzdělávání dovedla až ke světově známé metodě Montessori. Tuto metodu si velmi oblíbila a od roku 2002, kdy zároveň založila IMSP, je její horlivou zastánkyní a propagátorkou.

Kateřina získala dva magisterské tituly, v oborech ekonomika a speciální pedagogika. Mimoto se učastnila workshopů a školení Montessori administrativy a managementu pod vedením Tima Seldina nebo Petera Davidsona. Kateřina je týmový hráč a díky svým silným vůdčím schopnostem přispívá k budování pozitivního týmového ducha. Vždy dává důraz na dosažení té nejlepší kvality, a to jak v pracovním, tak i osobním životě. Když zrovna nepracuje ve škole, ráda cestuje, čte, sportuje, tráví čas se svojí rodinou a relaxuje v přírodě.

Pherooz Karani

Akademická ředitelka

Pherooz pochází z Bostonu a sama byla žákyní Montessori školy. V oblasti vzdělávání se již pohybuje již více než dvacet let, a ačkoli se dnes věnuje administrativě, má bohaté zkušenosti jako učitelka ve třídách nemluvňat, batolat a předškolních dětí.

Pherooz studovala na Severovýchodní univerzitě v Bostonu, kde získala bakalářský titul v oborech dramatu a základního vzdělávání. V Londýně obdržela diplom Mezinárodní Montessori asociace (AMI) pro práci s dětmi od narození do tří let (AMI Assistants to Infancy) a v Americe pak diplom pro práci s dětmi od tří do šesti let (AMI Primary) na clevelandském Montessori institutu v Ohiu. Pherooz také dokončila kurz administrativy pro Montessori školy v New Yorku. Momentálně pracuje na třetím AMI diplomu - pro výuku dětí od šesti do dvanácti let - a je zapsána k magisterskému studiu v oboru základní vzdělávání na Endicott College v Massachusetts. Ve svém volném čase ráda cestuje, čte a navštěvuje koncerty a divadelní představení.

Mirka Vitásková

Business Manager

Miroslava získala bakalářský titul v oboru Mezinárodní vztahy a evropská studia na Metropolitní univerzitě Praha. Než se stala součástí týmu IMSP, pracovala v Institutu pro politiku a společnost, kde byla zodpovědná za organizaci eventů, moderovaných diskuzí a konferencí. Před tím získávala zkušenosti na různých pozicích ve firmě Johnson & Johnson v oddělení compliance, například na pozici analytika či interního auditora.

Zúčastnila se také dlouhodobé stáže pro gruzínskou NNO, má bohaté zkušenosti s dobrovolnictvím a prací se studenty ze zahraničí. Pracovala a studovala v Německu, Švédsku a Velké Británii. 

Ve svém volném čase se věnuje Thajskému boxu, turistice a čtení.

Eliška Hladká

Office Manager

Po dokončení střední školy začala Eliška studovat na České zemědělské univerzitě. Po dvou letech studia zjistila, že ji více než akademická půda naplňuje praktický život a naplno se ponořila do pracovního procesu. Nějaký čas se věnovala event managementu, později působila v korporaci na pozicích recepční a office asistentky. Nové nadšení našla v Montessori systému vzdělávání a je neocenitelnou podporou našeho učitelského týmu.

Svůj volný čas tráví Eliška ráda s rodinou a přítelem, v přírodě na chalupě a sledováním filmů.

Kateřina Melichová

Marketing manager

Katka pochází z Jablonecka, regionu světově proslulého sklářským a bižuterním průmyslem. Po úspěšném ukončení Vysoké školy ekonomické působila dvanáct let jako marketingový a eventový specialista u největších sklářských výrobců a exportérů. Po dlouhých letech strávených mezi módními doplňky a luxusním osvětlením našla novou vášeň v jedinečném systému vzdělávání – Montessori. Katka se deset let závodně věnovala moderní gymnastice. Rekreačně se nadále věnuje sportu, ráda chodí na výlety do přírody, věnuje se fotografování a pečení dortů.

Tým učitelů batolat

Ivana Šket

Koordinátorka programu batolat, třídní učitelka

Ivana u nás působí už od roku 2005, původně jako suplentka a později asistentka ve třídách batolat a předškoláků. Je původem z Chorvatska, kde studovala Akademii výtvarného umění při Záhřebské univerzitě a zároveň je i certifikovanou učitelkou jógy; tyto své schopnosti a zkušenosti zůročila v IMSP v mnoha zájmových kroužcích a projektech.

Podobně jako mnoho dalších i Ivanu přivedla k Montessori touha vést své vlastní děti k samostatnosti a lásce k učení. Práci s dětmi vnímá jako proces vzájemného obohacování a jejich vzdělávání je pro ni jednou z forem služby společnosti. V Praze absolvovala Montessori výcvik Mezinárodní asociace Montessori  (AMI) pro děti ve věku 0–3 roky.

Michaela Tučková

Třídní učitelka

Po předchozí spolupráci jako suplentka ve třídách batolat a předškolních dětí a vychovatelka v družině našla Míša svoje místo jako učitelka ve skupině batolat, kde působí od roku 2014. Původně studovala fyziku, ale dobrovolnická práce na Montessori školách ve Spojených státech v ní probudila zájem o Montessori vzdělávání. Prodělala výcvik pro práci s dětmi ve věku 0–3 roky pod záštitou Mezinárodní asociace Montessori (AMI) a zároveň momentálně studuje speciální pedagogiku.

Míša velmi ráda cestuje a poznává nové země a kultury. Když je doma, nejlépe si odpočine u dobré knihy, při vaření a u různých uměleckých řemeslných činností.

Anissa Baca

Asistentka učitele

Anissa pochází z Nového Mexika ve Spojených státech. Na univerzitě v Albuquerque vystudovala žurnalistiku a zároveň tam působila jako administrativní asistentka pro podporu studentů v tísni. Následně přešla od práce s mladými lidmi ke vzdělávání dětí a pracovala jako suplent v Albuquerqském školním systému a později si doplnila vzdělání CELTA certifikací (certifikát pro výuku angličtiny cizojazyčným mluvčím pod záštitou University v Cambridge). To jí umožnilo vyzkoušet si práci s dětmi všech věkových skupin a utvrdilo ji v zájmu věnovat se ranému předškolnímu věku.

Ve volném čase Anissa ráda čte, navštěvuje koncerty živé hudby a věnuje se filmu.

Lindsey Taylor

Asistentka učitele

Lindsey je původem z Texasu, kde dokončila své bakalářské studium Women’s Studies na Southwestern University. Dokončila také certifikaci TEFL. Při pobytu na Costa Rice, kde učila angličtinu zjistila, že ji velmi baví pracovat s dětmi. Poslední tři roky pracovala jako asistentka učitele v Montessori škole ve Spojených státech. Díky této zkušenosti objevila, že vzdělávání a Montessori metoda jsou její vášní. 

Lindsey se ve svém volném čase věnuje józe, vaření a dalším kreativním projektům. Také miluje cestování a ráda se učí cizí jazyky. 

Xeniya Verle

Asistentka třídy batolat a učitelka družiny

Xeniya pochází z Astany, krásného kazachstánského města se stále modrou oblohou. V Praze žije, studuje a pracuje již 10 let. Absolvovala zde bakalářský program Anglofonních studií a magisterský program Mezinárodních vztahů a evropských studií. Během studia též žila ve Švédsku a na Islandu. Svoji učitelskou dráhu začala jako soukromý lektor anglického jazyka, poté učila v anglicko-české škole a spolupracovala s mezinárodní školou v Praze. Baví ji práce s dětmi, zejména pak v oblasti rozvoje talentu a osobnosti. Volný čas ráda tráví fotografováním, cestování a čtením. Miluje jógu a v současné době navštěvuje lektorský kurz.

Tým učitelů mateřské školy

Alice Giles

Koordinátorka programu mateřské školy, třídní učitelka

Alice vstoupila do našeho učitelského sboru v roce 2010 poté, co ji několikaletá spolupráce s IMSP na řadě projektů přiměla začít se problematice Montessori věnovat osobně. Původně vystudovala bakalářský titul z anglistiky na Masarykově univerzitě v Brně; práce s dětmi si ji ale získala a tak Alice pokračovala k certifikaci pro výuku dětí předškolního věku (skupina Primary, 3–6 let) v Princetonském Montessori centru v New Jersey a studiem předškolní a mimoškolní pedagogiky v Mladé Boleslavi.

Ve volném čase se Alice věnuje svým dvěma dcerám, vaření, literatuře, vyšívání a cestování.

Aimee Lewis

Třídní učitelka

Aimee pochází z New Yorku a je držitelkou dvojího bakalářského titulu z francouzského jazyka a vzdělání. Po přestěhování do Prahy začala Aimee pracovat v Montessori školce, kde působila tři roky a prošla AMS Montessori výcvikem pro tuto věkovou skupinu. Mezi její další zkušenosti patří výuka v mezinárodních školách a práce jako Au Pair. Aimee ráda cestuje, vaří, čte knihy a učí se novým věcem.

Helen Fell

Učitelka

​Helen je původem z jižní Anglie. Studovala v Leedsu na vysoké škole College of Art and Design, kterou zakončila BA titulem v oblasti interiérového designu. Tuto její kreativitu a umělecké vzdělání ráda využívá i při práci s dětmi na různých uměleckých projektech. Helen absolvovala AMS trénink pro výuku dětí předškolního věku (skupina Primary, 3–6 let) v Princeton Montessori Training Center v New Jersey. V roce 2011 se přidala k týmu IMSP.
Mimo školu se věnuje interiéru A Maze in Tchaiovna, čajovny, kterou spolu se svým manželem založila, svému synovi či organizaci festivalů a akcí.

Lisa De Silva

Asistentka učitele

Lisa pochází ze západní Austrálie. Má certifikát IV jako Education Support, což je oprávnění pro práci asistenta učitele pro běžné děti i děti se zdravotním postižením, dále certifikaci AMI (Association Montessori Internationale) pro práci asistenta v oblasti Montessori vzdělávání a certifikát TEFL. Mezi její pracovní zkušenosti patří práce učitelky v Austrálii a výuka angličtiny pro děti v české jazykové škole. Lisa se letošní léto zúčastnila AMS tréninku pro mateřskou školu. Ve svém volném čase se Lisa ráda věnuje fotografii, umění, tanci a cestování. 

Caryn Khoo

Asistentka učitele

Caryn je původem z Malaysie, získala bakalářský titul ve dvou oborech zároveň, v psaní a komunikaci. Poté strávila tři roky výukou dětí i dospělých, nicméně toužila se dále zaměřit na vzdělávání menších dětí, proto si dokončila TEFL certifikaci. Caryn ktuálně dokončuje AMS Montessori trénink pro výuku dětí v mateřské škole. Během svého volného času ráda vaří a cestuje. 

Lenka Míkovcová

Asistentka učitele

Lenka se připojila k týmu IMSP ve školním roce 2017/18. Na Vysoké škole Ekonomické v Praze získala magisterský titul v oboru Ekonomie a veřejné vztahy a poté vystudovala mezinárodní program na UC Berkeley Ext v Kalifornii. Před mateřskou dovolenou pracovala pro Ministerstvo financí ČR, kde se zabývala financováním vědy a vzdělávání. Také pracovala pro nadaci Sue Ryder. Působí jako autorka literatury a článků pro rodiče. Vydala knihu a hru “Slůně Baboo a spravedlivé dělení“. Ve svém volném čase se ráda věnuje své rodině, psaní a cestování. 

Taylor Carleton

Učitelka angličtina, Asistent předškolního programu

Taylor pochází z Pennsylvanie a k týmu IMSP se přidala v roce 2017. Taylor získala bakalářský titul z cizích jazyků se zaměřením na čínštinu a španělštinu na Lewis and Clark College in Foreign Languages. Učení ji začalo velmi bavit, když pracovala v Dominikánské republice jako učitelka angličtiny. Zůstala proto u učení a vzdělává se v této oblasti dále, v Praze získala certifikaci TEFL. Ve svém volném čase se ráda věnuje umění, zejména malování, kreslení a keramice, dále pletení, lyžování a jízdě na koni.

Hayleigh Backs

Odpolední předškolní program a družina

Hayleigh se přidala do týmu IMSP na začátku školního roku 2018. V roce 2017 získala titul BAA  v oboru Vytvarné umeni a historie na Central Michigan University. Během studia na této univerzitě studovala rok i českou kulturu, jazyk a historii v Praze. Po ukončení se přestěhovala zpět do Prahy, složila zkoušky TEFL a začal učit. Ve svém volném čase Hayleigh ráda maluje, vaří a peče.

Tým učitelů základní školy

Amy Tobias

Koordinátorka základní školy, učitelka nižší základní školy

Amy přišla do týmu IMSP v roce 2009. Od té doby učila v mateřské škole i nižší základní škole. Získala certifikaci AMS pro pro práci s dětmi ve věku 3-6 let, 6-9 let i 9-12 let a získala titul B.A. v oblasti psychologie.

S dětmi v různých Montessori školách pracovala Amy již od roku 1992. Kromě vedení tříd má zkušenosti s rozvíjením učebních plánů a jejich integrací, programů morální výchovy i zakládáním nových tříd a škol. Amy je původem z Chicaga, ale žila na různých místech v USA i Anglii. Ráda cestuje, poznává nové kultury, má ráda turistiku a její velkou láskou jsou psi. 

Joyce McCusker

Třídní učitelka nižší základní školy

Joyce pracuje jako učitelka nižší základní školy již 17 let. Narodila se v Poughkeepsie a vyrůstala poblíž Pittsburghu. Na univerzitě Duke University in Durham, NC získala titul v oboru historie a politologie. První roky své profesní dráhy strávila v Hong Kongu. 

V domácím vzdělávání vychovala Montessori metodou dvě dcery. Kvalifikaci Montessori učitele pro děti od 6 do 12 let získala na Institute for Advanced Montessori Studies. V roce 2002 začala učit na nižší základní škole v Reston, VA, kterou navštěvovaly i její děti. Studijní úspěchy, kterých obě dcery dosáhly, přisuzuje Joyce právě základům a lásce k učení, které jim dala Montessori výuka. Jejím profesním krédem je „neustále ve studentech probouzet touhu hledat v sobě to nejlepší“. Ve volném čase se Joyce věnuje turistice, cyklistice, plavání, čtení, cestování a navštěvuje muzea. 

Ruth Švandová

Učitelka nižší základní školy

Ruth prožila celý svůj život v Praze a je nadšencem pro Montessori metodu již šestým rokem. V současné době studuje Vysokou školu J. A. Komenského pro prvostupňovou a předškolní pedagogiku v Karviné a také si dodělává Montessori trénink pro základní školu (6-12 let). Dříve pracovala jako učitelka v Modřanské Montessori základní škole, dále také jako asistentka u nás v Primary 2 a jako naše česká učitelka ve vyšší základní škole. Ráda se věnuje latinsko-americkým tancům, sportu a hudbě.

Greg McCracken

Třídní učitel vyšší základní školy

Greg se poprvé setkal s Montessori výukou v r. 1987, kdy nejstarší z jeho tří dětí nastoupilo do první třídy základní školy. Původem je Greg ze západní Pensylvánie. Vystudoval herectví v New Yorku a poté se přestěhoval do Los Angeles, kde byl 15 let s dětmi v domácnosti a zároveň příležitostným tesařem. V této době úspěšně dokončil studium v oboru Angličtina a srovnávací literatura. V r. 1997 se Greg s celou rodinou přestěhoval do malého města poblíž Washingtonu. Na základě skvělé zkušenosti s Montessori výukou vlastních dětí se vydal na profesní dráhu Montessori učitele. Na Institute for Advanced Montessori Studies v Silver Spring v Marylandu získal kvalifikaci pro výuku na základní škole, kde učí od r.1997. Ve svém volném čase se věnuje fotografování, hudbě, čtení, turistice, rád navštěvuje muzea, knihkupectví a miluje poznávání všeho nového.

Irena Pajanková

Učitelka vyšší základní školy

Irena pochází z krásného lázeňského města, z Františkových lázní. K učitelskému povolání ji inspirovala paní učitelka na základní škole natolik, že se stalo jejím profesním snem. Vystudovala střední pedagogickou školu v Karlových Varech a na univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem získala titul v oboru angličtina a učitelství prvního stupně základní školy. Během studií na vysoké škole se přestěhovala do Prahy a začala učit na Základní jazykové škole Brána jazyků. Její život se významně změnil před dvěma lety, kdy se přestěhovala na Nový Zéland. Na svých cestách poznala různé kultury a prostředí, což změnilo její životní filozofii a nakonec přivedlo i do IMSP. V létě se zúčastnila AMS tréninku pro stupeň 6 – 12 let. Irena tráví svůj volný čas cestováním, cvičením jógy, turistikou. Je ráda se svým snoubencem, přáteli a fenkou Vicky. 

Emmy Schroering

Asistent základní školy a družiny

Emmy pochází z Indianapolis, kde vystudovala bakalářský obor Biologie a Psychologie. Při studiu začala pracovat v mateřské škole. Po nějakém čase, stráveném ve zdravotnictví, se rozhodla vrátit k původnímu oboru vzdělávání. V roce 2017 se přestěhovala do Prahy, kde dokončila učitelský kurz a získala certifikaci CELTA. Předtím, než se stala členem IMSP týmu, pracovala jako učitelka angličtiny v české mateřské škole. Ve volném čase Emmy ráda cestuje, čte a tráví čas venkovními aktivitami.

Školní družina a specialisté

Alena Bělohubá

Specialista českého programu

Alena získala magisterský titul v oboru učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Karlovy univerzity a studovala také psychologii na Institutu pro výcvik v Gestalt terapii v Praze. Češtinu a angličtinu učí již více než deset let a během své kariéry působila jak na tradičních, tak i Montessori školách, a zkušenosti má i s alternativní výukou. Její nástup na IMSP v roce 2009 ji přivedl k rozhodnutí přihlásit se na Montessori výcvik v Praze.  

Alena ráda cestuje a nějakou dobu žila v Anglii, Rakousku a Austrálii. Věnuje se také cyklistice, lyžování, studiu cizích jazyků a psychologii. Jelikož pochází z venkova, patří mezi její vášně zahradničení a společně s žáky pečuje o školní zahradu.

Kathleen Renehan

Specialista výtvarných umění a drama

Kathleen pracuje na IMSP již od roku 2007. Osvědčení pro výuku dětí předškolního věku (3–6 let) a dětí na prvním stupni základní školy (6–9 let) získala v Princetonském Montessori centru pro výcvik učitelů. Vystudovala pedagogiku předškolního věku, psychologii a výtvarné umění na Stonehill College v Massachusetts.

Kathleen pochází z New Yorku, kde také vyučovala výtvarné umění studenty s vývojovými poruchami učení. Mezi její zájmy patří umění, pěší turistika, jízda na kole, jezdectví a cestování.

Iva Rozkošná

Asistent českého programu pro základní školu

Iva se připojila k týmu IMSP po svém působení v English College in Prague, kde pracovala od roku 1998 jako česká učitelka a koordinátorka přijímacího řízení. Před ECP učila na základní škole český jazyk a výtvarnou výchovu. Iva má magisterský titul v oboru pedagogiky se zaměřením na český jazyk, literaturu a umění, který získala na Masarykově univerzitě v Brně. 

Ve volném čase se ráda věnuje keramice, výrobě šperků, herectví, józe a turistice. Má dvě dospělé děti.

Klára Marušincová

Školní psycholožka

Klára se přidala do týmu IMSP jako školní psycholožka v roce 2017. Jako psycholožka a poradkyně pracovala před tím již od roku 2010. Má magisterský titul v oboru psychologie se specializací na dětskou klinickou psychologii a vývojovou psychologii, který získala na pražské Karlově univerzitě. Z oblasti psychologie ji nejvíce zajímá "přístup zaměřený na člověka" (Person Centered Approach - PCA), který je svým zaměřením velmi blízký Montessori metodě.  

Klára pracovala ve vlastní psychologické praxi a podílela se na různých online projektech zaměřených na podporu dětí i dospělých. Pokračuje ve svém vzdělávání v rámci dlouhodobého tréninku programu terapie hrou zaměřeného na děti. Ve svém volném čase se Klára věnuje především rodině, svému psovi a má ráda turistiku. 

Dominika Kiene

Konzultant v oblasti logopedie

Dominika má vysokoškolské vzdělání v oboru speciální pedagogiky na Univerzitě Karlově v Praze a je plně kvalifikovanou logopedkou. V nemocničním prostředí se zabývala problémy s koktáním, afázií, rozštěpem patra, sluchovými a artikulačními problémy. Dominika má zkušenosti s výukou jak češtiny, tak angličtiny jako cizího jazyka pro dospělé a vzděláváním dospělých a dětí s poruchou řeči. Dominika založila a provozuje soukromou kliniku LOGO v Praze.

Alena Netolická

Konzultant v oblasti logopedie

Alena Netolická, BSc. (Hons.), M.H.Sc. získala magisterský titul ze zdravotních věd na lékařské fakultě Torontské univerzity v oboru logopedie a je držitelkou diplomu v oboru psychologie z Torontské univerzity. Alena je vyškolena v posuzování a léčbě širokého spektra poruch komunikace u dětí a dospělých. Dále absolvovala výcvik v řečové terapii a jazykových službách pro klienty v Anglii. Praktické zkušenosti v oblasti logopedie nabyla prací v kanadských školách, nemocnicích a soukromých ordinacích.

Alena strávila přes 10 let prací a studiem v multikulturním Torontu, kde se rozvinul její zájem o poskytování logopedické péče mnohojazyčné populaci. Alena vyučuje logopedii v Hradci Králové.

Taylor Carleton

Odpolední předškolní program a družina

Taylor pochází z Pennsylvanie a k týmu IMSP se přidala v roce 2017. Taylor získala bakalářský titul z cizích jazyků se zaměřením na čínštinu a španělštinu na Lewis and Clark College in Foreign Languages. Učení ji začalo velmi bavit, když pracovala v Dominikánské republice jako učitelka angličtiny. Zůstala proto u učení a vzdělává se v této oblasti dále, v Praze získala certifikaci TEFL. Ve svém volném čase se ráda věnuje umění, zejména malování, kreslení a keramice, dále pletení, lyžování a jízdě na koni.

Emmy Schroering

Asistent základní školy a družiny

Emmy pochází z Indianapolis, kde vystudovala bakalářský obor Biologie a Psychologie. Při studiu začala pracovat v mateřské škole. Po nějakém čase, stráveném ve zdravotnictví, se rozhodla vrátit k původnímu oboru vzdělávání. V roce 2017 se přestěhovala do Prahy, kde dokončila učitelský kurz a získala certifikaci CELTA. Předtím, než se stala členem IMSP týmu, pracovala jako učitelka angličtiny v české mateřské škole. Ve volném čase Emmy ráda cestuje, čte a tráví čas venkovními aktivitami.

Hayleigh Backs

Odpolední předškolní program a družina

Hayleigh se přidala do týmu IMSP na začátku školního roku 2018. V roce 2017 získala titul BAA  v oboru Vytvarne umeni a historie na Central Michigan University. Během studia na této univerzitě studovala rok i českou kulturu, jazyk a historii v Praze. Po ukončení se přestěhovala zpět do Prahy, složila zkoušky TEFL a začal učit. Ve svém volném čase Hayleigh ráda maluje, vaří a peče.

Xeniya Verle

Asistentka třídy batolat a učitelka družiny

Xeniya pochází z Astany, krásného kazachstánského města se stále modrou oblohou. V Praze žije, studuje a pracuje již 10 let. Absolvovala zde bakalářský program Anglofonních studií a magisterský program Mezinárodních vztahů a evropských studií. Během studia též žila ve Švédsku a na Islandu. Svoji učitelskou dráhu začala jako soukromý lektor anglického jazyka, poté učila v anglicko-české škole a spolupracovala s mezinárodní školou v Praze. Baví ji práce s dětmi, zejména pak v oblasti rozvoje talentu a osobnosti. Volný čas ráda tráví fotografováním, cestování a čtením. Miluje jógu a v současné době navštěvuje lektorský kurz.

Den otevřených dveří
21. února
Naplánujte si prohlídku Kurz batole a já Workshop nezávislost dětí