Menu
 Zpět

Abdul Hakeem

V IMSP jsme díky charitativnímu projektu organizovanému Centrem Dialog adoptovali v roce 2015 dítě z Keni. Centurm Dialog zprostředkovává adopce dětí na dálku z různých afrických národů s cílem pomoci jim na jejich akademické cestě i v náročných životních chvílích.

Abdul Hakeem, kterému je dnes již 14 let, nám nedávno poslal pozdrav, informace o tom, jak se mu daří a poděkování IMSP za pomoc, kterou od nás dostával již od doby, kdy byl miminkem v jeslích. Dnes studuje 5. třídu Utu Montessori School v Nairobi v Keni (Utu znamená ve svahilštině lidský). Dopisy s vyprávěním o tom, jak se mu daří nám Abdul posílá často. Píše nám, jak chodí do školy rád, daří se mu a jak se učí na svých lekcích. V posledním dopise poslal i poděkování všem v IMSP za financování jeho školného, knih, školní uniformy a tašky. Dopisy vždy končí vesele a všem nám přeje vše nejlepší, zdraví a štěstí.

Vždy jsme rádi za zprávy o tom, že se mu daří dobře a děkujeme Centru Dialog za realizaci tohoto skvělého projektu!

Další články

Seznamte se s učitelkou mateřské školy Veronikou Newkirk

Přestože Veronika toužila být učitelkou od dětství, vystudovala na Karlově Univerzitě v Praze právnickou fakultu. Když však měla své první dítě, zamilovala se do Montessori a bylo jasné, co je její práce snů. Od té doby se její kariéra začala ubírat směrem k práci Montessori učitelky v mateřské škole. 

Číst dál

Video: Jeden den v International Montessori School of Prague

Podívejte se na naše školní video! Podělíme se v něm s vámi o naši vizi Montessori vzdělávání. Uvidíte naše inspirativní studenty, učitele, vedení školy, absolventy i rodiče. Líbí se vám?

Číst dál

Jak uplatnit v praxi výuku zdvořilostního chování podle Montessori?

Lekce zdvořilostního chování v Montessori jsou navrženy jako co možná nejlepší nástroj, který je dětem v tomto úkolu hodnotným pomocníkem. Vysvětlováním a názorným ukazováním předáváme dětem návod, jak se chovat, komunikovat a jednat s ostatními co nejharmoničtějším způsobem, a pomáháme jim tyto dovednosti procvičovat a osvojovat si je. Postupně, počínaje těmi nejjednoduššími kroky (jako je například omluva nebo podání ruky), si děti utvářejí „slovníček“ jednání, který jim umožňuje jednat přiměřeně a sebejistě v určitém sociálním kontextu. A jak je zdvořilému chování učíme v konkrétních věkových skupinách? 

Číst dál

Balíme se s batoletem na výlet

Léto je ideální čas pro výlety a procházky. Společně s nimi přichází pro děti příležitost naučit se, jak se na výlet připravit – zabalit si batůžek. Tato aktivita je učí samostatnosti a dodává jim patřičné sebevědomí. Nejenom že si batůžek připraví, ale samy si v něm vše potřebné po celý výlet nosí samy. 

Číst dál

CO JE PRO VÝVOJ VAŠEHO BATOLE NEJLEPŠÍ

Dnešní rodiče jsou neustále zahlcováni radami a tipy pro maminky i tatínky, co by jejich děti měly nebo neměly mít.  V takovém množství informací může být rozhodování, co je pro vývoj jejich dítěte nejlepší, obtížné. Každý rodič touží dělat správná rozhodnutí a opatřit batoleti to nejlepší. Ale jak poznáme, co je pro ně prospěšné a co ne?

Číst dál
25.04.2024
Letní dílničky
batole a já
Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Virtuální prohlídka