Menu

Vyrobte si s batoletem domácí mýdlo!

Budete potřebovat jenom 100g mýdla, plastové formičky, kurkumu, vonný olej z citronu nebo pomeranče, čerstvý citron nebo pomeranč a struhadlo.

 

 

Nejlepší mýdlo, které můžete použít je z olivového oleje, kozího mléka nebo glycerinu. Ze 100 g vyrobíte přibližně jedno malé mýdlo. Vložte mýdlo do nádoby vhodné pro mikrovlnnou troubu a zahřívejte po dobu 30 sekund, dokud se nerozpustí. Nechte své batole přidat špetku kurkumového prášku a míchejte lžící nebo metličkou, dokud se nerozpustí. Přidejte do misky 2–4 kapky éterického oleje. Ukažte batoleti, jak nastrouhat citrónovou nebo pomerančovou kůru. Budete potřebovat asi 1 čajovou lžičku. Tu nechte batole, aby s ní mýdlo ochutilo a mohlo ho se směsí pořádně promíchat. Nalijte směs do plastové formičky a nechte 45 minut uležet a potom 10 minut zmrazte. A už si máte čím mýt ruce!

Chcete se dozvědět více? Přečtěte si náš další článek:
STOLOVÁNÍ S BATOLETEM

Další články

CO JE PRO VÝVOJ VAŠEHO BATOLE NEJLEPŠÍ

Dnešní rodiče jsou neustále zahlcováni radami a tipy pro maminky i tatínky, co by jejich děti měly nebo neměly mít.  V takovém množství informací může být rozhodování, co je pro vývoj jejich dítěte nejlepší, obtížné. Každý rodič touží dělat správná rozhodnutí a opatřit batoleti to nejlepší. Ale jak poznáme, co je pro ně prospěšné a co ne?

Číst dál

uvědomění: klíčová součást montessori základního vzdělávání

Pokud navštívíte třídu naší vyšší základní školy v 11:20, uslyšíte zazvonit zvoneček. Žáci si uklidí, v 11:30 se sejdou na koberci uprostřed třídy a zapálí svíčku. Učitel nastaví na hodinách pět minut a děti začnou cvičení vnímavosti.

Číst dál

IMSP PODCAST s absolventem Jonášem Zapletalem

“To nejpřínosnější, co mi dala IMSP do života je, že rozvíjela mou zvědavost. Jednoduše mě, jako dítě, nechala objevovat mým vlastním způsobem svět okolo mě.“

Číst dál

Jak fungují smíšené třídy v Montessori škole?

Slyšeli jste již někdy o smíšených třídách v Montessori školách a zajímalo by vás, k čemu je tento systém dobrý? Hlavním důvodem je, že mladší děti mohou přirozeně získávat zkušenosti od těch starších, mít je za vzor a za své mentory, starším dětem pak umožňuje vyzkoušet si role leaderů. Tento model odráží reálné životní situace, například když různě staří kolegové pracují společně v týmu a vzájemně se učí jeden od druhého.

Číst dál

Štědrost a umění - Projekt Random Gifts of Arts

Na jaře jsme jako součást výuky o hodnotách a umění ve třídách základní školy IMSP zařadili workshop dvou přednášejících z konference TEDxu, Garreta Garrelse a Tima Holmese.

Číst dál
27.10.2020
Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Letní Montessori dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka