Menu

IMSP podcast s absolventkou Tarou Svobodovou

"Všem studentům velmi doporučuji si čas v IMSP opravdu užívat, je to období na které velmi ráda vzpomínám."

Poslechněte si nový díl IMSP alumni podcastu. Naše moderátorka Mariana Bečková vám v něm představí Taru Svobodovou. Tara vypráví o svých zkušenostech a vzpomínkách na čas strávený v IMSP i o tom, jaký pro ni byl přechod na česko-anglické gymnázium. V roce 2023 bude studium na gymnáziu dokončovat a těší se, že bude pokračovat na vysoké škole. 

Alumni podcast - Montessori škola, školka, dětská skupina

“Narodila jsem se v Praze, ale moje maminka je ze Srbska. V IMSP jsem studovala 8 let. Aktuálně studuji na gymnáziu Nový Porg, kam jsem přišla z 5 třídy IMSP. Nejvíce si pamatuji, s jak velkým respektem s námi učitele v IMSP jednali, jako se sobě rovnými, což mi připadá úžasné.”

IMSP otevřela své dveře poprvé před 21 lety. Podcastem IMSP vás provází Mariana Bečková, jedna z prvních absolventek naší školy. Představí vám své spolužáky, absolventy našeho Montessori programu. Poslechněte si jejich zážitky ze tříd IMSP a zkušenosti, co pro ně Montessori znamená dnes.

IMSP PODCAST S ABSOLVENTEM KRISHNOU RAMANI

Další články

Batolata v IMSP: Pomoz mi, abych to dokázal sám

Jedna z klíčových schopností, kterou Montessori vzdělávací systém rozvíjí mnoha způsoby během celého dětství a celého vzdělávacího procesu, je nezávislost.

Číst dál

IMSP Podcast s absolventem Hubertem Kobrem

Poslechněte si interview naší moderátorky Mariany Bečkové s absolventem IMSP, Hubertem Kobrem v novém díle IMSP podcastu. Hubert navštěvoval IMSP od jejího založení až do doby, kdy začal studovat IB program na české škole. V rozhovoru se baví o tom, jak mu anglické osnovy v Montessori škole pomohly zvládnout tak náročný akademický plán. 

Číst dál

Svoboda v Montessori třídě

“Dát dítěti svobodu neznamená nestarat se o něj."

Číst dál

První týdny ve školce. Jak ustát loučení?

Před dosažením věku dvou let prochází dítě sérií vývojových změn, díky kterým začíná potřebovat nové sociální prostředí. Ačkoliv rodiče pro něj zůstávají i nadále hlavní jistotou v jejich životě, potřebují děti v této fázi rozšířit své sociální obzory, dostat příležitost kontaktu s vrstevníky, a získat zkušenost společenské nezávislosti. Je to veliký a zásadní krok: děti se učí přechodně fungovat bez rodičů, v kolektivu kamarádů a učitelů.  

Číst dál

Procházky do lesa za poznáváním sebe i okolí

Maria Montessori chodívala po lesích v Indii a trhala lístky ze stromu, aby učila o jejich funkci a struktuře, kopala v půdě, aby ukázala všudypřítomnost života, zkoumala systém kořenů rostlin a podle jejich vzoru propojovala i svou výuku. S podobnou myšlenkou umožňujeme studentům se učit venku v přirozeném prostředí.

Číst dál
12.04.2023
Letní dílničky
batole a já
Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Virtuální prohlídka