Menu

IMSP Podcast: Meet alumna Mariana Beckova

"Má tři slova, kterými bych popsala IMSP, jsou samostatnost, zábava a zvídavost!"

V této speciální edici IMSP podcastu jsme si vyměnili role a připravili rozhovor právě s naší moderátorkou Marianou Bečkovou. Mariana se narodila v České Republice a v IMSP studovala od samého založení. Poté přestoupila na English College v Praze a v současné době studuje magisterský studijní program Vývojová psychologie se zaměřením na trauma v dětství. Ve volném čase si ráda užívá jógu, věnuje se herectví a modelingu. Je také současnou vítězkou Miss Grand pro Českou Republiku a na světové soutěži Miss Grand se umístila na krásném 5. místě. 

Mariana Beckova - alumni podcast Montessori škola

V tomto dílu vypráví Mariana o svých vzpomínkách a zkušenostech z doby, kdy navštěvovala IMSP. Vypráví o tom, jak Montessori vzdělání využívá i nyní v dospělosti, jak zvládala přechod z IMSP na jinou střední školu a později na vysokou školu. Zmíní i užitečné rady pro současné studenty základní školy IMSP!

IMSP otevřela své dveře poprvé před 21 lety. Podcastem IMSP vás provází Mariana Bečková, jedna z prvních absolventek naší školy. Představí vám své spolužáky, absolventy našeho Montessori programu. Poslechněte si jejich zážitky ze tříd IMSP a zkušenosti, co pro ně Montessori znamená dnes.

IMSP PODCAST S ABSOLVENTKOU TAROU SVOBODOVOU

Další články

Jak porozumět vnitřnímu pořádku dítěte

Stalo se vám, že si vaše dítě zpívalo stejnou písničku pořád dokola, nebo vás prosilo vyprávět mu stejnou pohádku tisíckrát? Maria Montessori upozorňovala na důležitost takzvaných senzitivních období, která jsou příležitostí pro dítě rozvíjet některé své schopnosti, například pohybové, jazykové nebo také smysl pro pořádek. Potřeba uspořádání prostředí je u dětí důležitá již od narození, nejvíce vrcholí okolo druhého roku života, a vytratí se okolo pěti let. Toto období vývoje pomáhá dítěti propojit sebe samo s okolním světem, zpracovávat informace a překonávat překážky.

Číst dál

Jak na komunikaci s batoletem

Často se nás učitelů ptáte, jak dokážeme zařídit to, že s námi děti spolupracují. „Co mám dělat, aby se mé dítě chtělo oblékat nebo najíst samostatně?" nebo „Co máme dělat, aby nám ranní přípravy šly lépe?" To jsou jedny z nejčastějších otázek, které od vás slýcháme. Vypadá to jako výzva, ale předně si musíme uvědomit, že je to přirozený proces – děti se až do svých 6 let učí rozvíjet svou vůli a svůj smysl pro poslušnost.

Číst dál

Jak by měla vypadat budoucnost vzdělávání našich dětí?

Radka Dohnalova, matka 3 dětí z IMSP, se věnovala výzkumu budoucnosti vzdělávání v dnešním světě. Svoje poznatky, které dala dohromady pro tento nedávno publikovaný článek by chtěla sdílet i s komunitou IMSP především proto, že při tomto výzkumu zjistila, jak moc se Montessori shoduje s tím, kam míří v současné době systém vzdělávání. 

Číst dál

Stolování s batoletem

Většina z nás si se svými blízkými ráda zajde někam na večeři. Společné jídlo s někým, koho máte rádi, je zpravidla velmi příjemnou záležitostí: chutné jídlo, konverzace a dobrá společnost.

Číst dál

Top 3 zimní aktivity pro batolata

Když jsou děti na vánoční prázdniny doma, bývá někdy oříšek vymyslet, co zajímavého s nimi podniknout. Proto jsme pro vás připravili naše tři nejoblíbenější zimní aktivity, které jsou skvělé i pro batolata. Materiál, který na ně potřebujete, najdete pravděpodobně snadno doma.

Číst dál
12.04.2023
Letní dílničky
batole a já
Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Virtuální prohlídka