Menu
 Zpět

Abdul Hakeem

V IMSP jsme díky charitativnímu projektu organizovanému Centrem Dialog adoptovali v roce 2015 dítě z Keni. Centurm Dialog zprostředkovává adopce dětí na dálku z různých afrických národů s cílem pomoci jim na jejich akademické cestě i v náročných životních chvílích.

Abdul Hakeem, kterému je dnes již 14 let, nám nedávno poslal pozdrav, informace o tom, jak se mu daří a poděkování IMSP za pomoc, kterou od nás dostával již od doby, kdy byl miminkem v jeslích. Dnes studuje 5. třídu Utu Montessori School v Nairobi v Keni (Utu znamená ve svahilštině lidský). Dopisy s vyprávěním o tom, jak se mu daří nám Abdul posílá často. Píše nám, jak chodí do školy rád, daří se mu a jak se učí na svých lekcích. V posledním dopise poslal i poděkování všem v IMSP za financování jeho školného, knih, školní uniformy a tašky. Dopisy vždy končí vesele a všem nám přeje vše nejlepší, zdraví a štěstí.

Vždy jsme rádi za zprávy o tom, že se mu daří dobře a děkujeme Centru Dialog za realizaci tohoto skvělého projektu!

Další články

Jak porozumět vnitřnímu pořádku dítěte

Stalo se vám, že si vaše dítě zpívalo stejnou písničku pořád dokola, nebo vás prosilo vyprávět mu stejnou pohádku tisíckrát? Maria Montessori upozorňovala na důležitost takzvaných senzitivních období, která jsou příležitostí pro dítě rozvíjet některé své schopnosti, například pohybové, jazykové nebo také smysl pro pořádek. Potřeba uspořádání prostředí je u dětí důležitá již od narození, nejvíce vrcholí okolo druhého roku života, a vytratí se okolo pěti let. Toto období vývoje pomáhá dítěti propojit sebe samo s okolním světem, zpracovávat informace a překonávat překážky.

Číst dál

IMSP PODCAST s absolventkou Laurou van Steeg

“V IMSP jsme se vždy učili, jak mluvit s lidmi, jak být uvědomělí, poslouchat jeden druhého, a to mi opravdu pomohlo v získávání nových přátelství. Jakmile máte přátele, všechno ostatní je jednoduché. Všechno ostatní zvládnete. 

Číst dál

Procházky do lesa za poznáváním sebe i okolí

Maria Montessori chodívala po lesích v Indii a trhala lístky ze stromu, aby učila o jejich funkci a struktuře, kopala v půdě, aby ukázala všudypřítomnost života, zkoumala systém kořenů rostlin a podle jejich vzoru propojovala i svou výuku. S podobnou myšlenkou umožňujeme studentům se učit venku v přirozeném prostředí.

Číst dál

Interview s učitelkou: Joyce McCusker

Jak ses poprvé setkala s Montessori vzděláváním? Co tě vedlo k tomu, že jsi se rozhodla absolvovat…

Číst dál

Vyrobte si s batoletem domácí mýdlo!

Budete potřebovat jenom 100g mýdla, plastové formičky, kurkumu, vonný olej z citronu nebo pomeranče, čerstvý citron nebo pomeranč a struhadlo.    

Číst dál
25.04.2024
Letní dílničky
batole a já
Montessori
dílničky pro děti
2-12 měsíců
Virtuální prohlídka