Menu

IMSP PODCAST s absolventem Calebem Millerem

Představujeme vám prvního hosta naší série IMSP podcastů, Caleba Millera. Caleb se po dokončení IMSP přestěhoval zpět do USA, dokončil střední školu a vystudoval univerzitu. Caleb se s naší moderátorkou Marianou baví o nezávislosti v dětství, výhodách věkově smíšených tříd a nechybí ani rada pro současné nejstarší studenty IMSP. Při vzpomínce na čas strávený v IMSP se Caleb zamýšlí i nad vlastní budoucností, kariérou s globálním zaměřením: “Je to něco, co ve mně zasel již Montessori systém a IMSP,” říká Calen “touha zajímat se o celý svět”.

“Jmenuji se Caleb Miller. IMSP jsem navštěvoval v letech 2006 až 2010. Když jsem odjel z Prahy, vrátil jsem se do USA, abych dokončil střední školu, a po té získal bakalářský titul v oblasti obchodu, na vysoké škole v Michiganu. Teď žiji v Kansas City, v Missouri, kde jsem nějaký čas pracoval ve výborné barbecue restauraci a v roli marketigového koordinátora pro malou distribuční společnost, zabývající se softwarem a elektronikou. Rád čtu, jsem aktivní, poznávám nové věci a cestuji za svými přáteli po celém světě!”

IMSP otevřela své dveře poprvé před dvaceti lety. Podcastem IMSP vás provází Mariana Bečková, jedna z prvních absolventek naší školy. Představí vám své spolužáky, absolventy našeho Montessori programu. Poslechněte si jejich zážitky ze tříd IMSP a zkušenosti, co pro ně Montessori znamená dnes.

IMSP PODCAST S ABSOLVENTEM KRISHNOU RAMANI

Další články

CO JE PRO VÝVOJ VAŠEHO BATOLE NEJLEPŠÍ

Dnešní rodiče jsou neustále zahlcováni radami a tipy pro maminky i tatínky, co by jejich děti měly nebo neměly mít.  V takovém množství informací může být rozhodování, co je pro vývoj jejich dítěte nejlepší, obtížné. Každý rodič touží dělat správná rozhodnutí a opatřit batoleti to nejlepší. Ale jak poznáme, co je pro ně prospěšné a co ne?

Číst dál

První týdny ve školce. Jak ustát loučení?

Před dosažením věku dvou let prochází dítě sérií vývojových změn, díky kterým začíná potřebovat nové sociální prostředí. Ačkoliv rodiče pro něj zůstávají i nadále hlavní jistotou v jejich životě, potřebují děti v této fázi rozšířit své sociální obzory, dostat příležitost kontaktu s vrstevníky, a získat zkušenost společenské nezávislosti. Je to veliký a zásadní krok: děti se učí přechodně fungovat bez rodičů, v kolektivu kamarádů a učitelů.  

Číst dál

Štědrost a umění - Projekt Random Gifts of Arts

Na jaře jsme jako součást výuky o hodnotách a umění ve třídách základní školy IMSP zařadili workshop dvou přednášejících z konference TEDxu, Garreta Garrelse a Tima Holmese.

Číst dál

Svoboda v Montessori třídě

“Dát dítěti svobodu neznamená nestarat se o něj."

Číst dál

ABSORBUJÍCÍ MYSL – ZÁKLADNÍ PRINCIP MONTESSORI

Pokud se pohybujete v Montessori komunitě, například jako rodiče dětí, určitě jste tento termín už mnohokrát slyšeli. Ale co tím učitelé Montessori jeslí, školek a škol myslí?

Číst dál
20.03.2022
Letní dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka