Kateřina je zakladatelkou a ředitelkou, komunitní koordinátorkou a matkou tří dětí, kterou touha po jiném způsobu vzdělávání dovedla až ke světově známé metodě Montessori. Tuto metodu si velmi oblíbila a od roku 2002, kdy zároveň založila IMSP, je její horlivou zastánkyní a propagátorkou.
Kateřina získala dva magisterské tituly, v oborech ekonomika a speciální pedagogika. Mimoto se učastnila workshopů a školení Montessori administrativy a managementu pod vedením Tima Seldina nebo Petera Davidsona. Kateřina je týmový hráč a díky svým silným vůdčím schopnostem přispívá k budování pozitivního týmového ducha. Vždy dává důraz na dosažení té nejlepší kvality, a to jak v pracovním, tak i osobním životě. Když zrovna nepracuje ve škole, ráda cestuje, čte, sportuje, tráví čas se svojí rodinou a relaxuje v přírodě.
Pherooz pochází z Bostonu a do IMSP přišla z Floridy. Sama byla žákyní Montessori školy a vděčí této metodě za své schopnosti a nadšení, které provází její práci celý život. V oblasti vzdělávání se pohybuje již více než dvacet let, a ačkoli se dnes věnuje administrativě, má bohaté zkušenosti jako učitelka ve třídách nemluvňat, batolat a předškolních dětí. Předávat zkušenosti pomocí Montessori dalším generacím dětí je její největší vášní.
Pherooz studovala na Severovýchodní univerzitě v Bostonu, kde získala bakalářský titul v oborech dramatu a základního vzdělávání. Dále získala také magisterský titul v oboru základní vzdělávání se zaměřením na integrativní Montessori vzdělávání na Endicott College v Massachusetts. Je držitelkou Montessori diplomů pro všechny věkové skupiny, jejichž vzdělávání IMSP nabízí. V Londýně obdržela diplom Mezinárodní Montessori asociace (AMI) pro práci s dětmi od narození do tří let (AMI Assistants to Infancy), v Americe pak diplom pro práci s dětmi od tří do šesti let (AMI Primary) na clevelandském Montessori institutu v Ohiu a nedávno dokončila diplom AMI pro práci s dětmi základní školy od šesti do dvanácti let v Praze. Pherooz také absolvovala kurz administrativy pro Montessori školy v New Yorku.
Ve svém volném čase ráda cestuje, čte a navštěvuje koncerty a divadelní představení.
Jiřina získala magisterský titul v oblasti lidských zdrojů na Univerzitě Palackého a má v tomto oboru 20 let zkušeností. Do roku 2018 pracovala v korporátní sféře, kde řídila tým 500 lidí v České republice a na Slovensku. V posledních letech se Jiřina rozhodla věnovat projektům na volné noze jako konzultantka. Nyní se těší, že se přidá k týmu IMSP.
Caryn je původem z Malaysie. Bakalářský titul v oboru psaní a komunikace získala na Monash University v Austrálii. Po ukončení studia získala praxi nejprve v oblasti PR v Thajsku a další rok strávila prací v americké reklamní agentuře Leo Burnett v Malaysii. Následující 4 roky pracovala jako Brand konzultant v DIA Brands. Je hrdá na svůj úspěch z tohoto období, kdy se jejímu klientovi z oblasti telekomunikací podařilo získat významný 25% podíl na trhu namísto původního 5% během pouhých 3 měsíců. V roce 2016 se Caryn přestěhovala do Prahy. Zde získala certifikaci TEFL a Montessori trénink pro děti ve věku 3–6 let. Několik let pracovala v IMSP jako učitelka mateřské školy. V roce 2021 se vrátila ke své původní profesi a spojila svou lásku ke vzdělávání s oblastí marketingu.
Ve svém volném čase Caryn ráda improvizuje s vařením, ochutnává dobré jídlo, cestuje a hladí svou kočku.
Ivana u nás působí už od roku 2005, původně jako suplentka a později asistentka ve třídách batolat a předškoláků. Je původem z Chorvatska, kde studovala Akademii výtvarného umění při Záhřebské univerzitě a zároveň je i certifikovanou učitelkou jógy; tyto své schopnosti a zkušenosti zůročila v IMSP v mnoha zájmových kroužcích a projektech.
Podobně jako mnoho dalších i Ivanu přivedla k Montessori touha vést své vlastní děti k samostatnosti a lásce k učení. Práci s dětmi vnímá jako proces vzájemného obohacování a jejich vzdělávání je pro ni jednou z forem služby společnosti. V Praze absolvovala Montessori výcvik Mezinárodní asociace Montessori (AMI) pro děti ve věku 0–3 roky.
Anky je původem z Francie a je držitelkou doktorátu z bioantropologie. Učitelství se věnuje 25 let, pracovala v Montessori školách ve Francii, Lucembursku a Švýcarsku. Učila také angličtinu a francouzštinu ve školách po celém světě, například v Číně, Gruzii, Peru a Hondurasu. Je také certifikována pro výuku dětí se speciálními potřebami, je držitelkou diplomu AMI pro výuku batolat od narození do 3 let.
Ve svém volném čase ráda plave, chodí na tůry, jezdí na kole a cestuje. Od roku 2016 do 2018 trávila čas plavbou ve středozemním moři.
Lindsey je původem z Texasu, kde dokončila své bakalářské studium Women’s Studies na Southwestern University. Dokončila také certifikaci TEFL. Při pobytu na Costa Rice, kde učila angličtinu zjistila, že ji velmi baví pracovat s dětmi. Poslední tři roky pracovala jako asistentka učitele v Montessori škole ve Spojených státech. Díky této zkušenosti objevila, že vzdělávání a Montessori metoda jsou její vášní.
Lindsey se ve svém volném čase věnuje józe, vaření a dalším kreativním projektům. Také miluje cestování a ráda se učí cizí jazyky.
Veronika pochází z Jablonce. Původně vystudovala právnickou fakultu University Karlovy v Praze. S Montessori vzděláváním se seznámila v době, kdy se narodilo její nejstarší dítě a velmi se jí tato metoda zalíbila. Pomáhala proto v IMSP jako dobrovolník a rozhodla se v Americe absolvovat trénink Montessori vzdělávání pro děti od tří do šesti let od American Montessori Society (AMS). Nejprve učila na české Montessori škole, poté se rozhodla oteřít vlastní Montessori školu, kterou řídila pět let. Za novými zkušenostmi se přestěhovala do Ameriky, kde od roku 2013 učila v Montessori třídách pro děti ve věku 3-6 let. Nyní se Veronika těší na návrat do Prahy a příležitost učit v IMSP.
Ve svém volním čase čte ráda knihy o historii, vědě, cestuje, obdivuje památky nebo se prochází v přírodě.
Marcia vyrostla v oblasti velkých jezer v USA. Je držitelkou bakalářského titulu v oblasti vývoje dítěte a magisterského titulu v oblasti raného vzdělávání dětí se zaměřením na Montessori. Je také držitelku diplmu od AMS pro výuku v mateřské škole. Pracovala jako programový asistent Montessori vzdělávání učitelů v Ohiu, kde učila umění výuky jazyků v ranném dětství. V Evropě žije posledních dvanáct let, učila v mateřských školách v Německu a Maďarsku. Ve volném čase tráví ráda čas v přírodě, peče, ručně šije, zabývá se genealogií a mytologií.
Kateřina se narodila a vyrostla v České republice. S Montessori se setkala poprvé v průběhu studia na Karlově univerzitě, kde studovala výuku výtvarné výchovy se zaměřením na výuku dětí. Část svých studií strávila na univerzitě Lapland ve Finsku. Má tři roky zkušeností s prací v Montessori prostředí. Do výuky ráda zahrnuje umělecké aktivity. Vede také kreativní workshopy architektury a urbanismu a má zkušenosti s pracív oblasati galerijní pedagogiky. Ve svém volném čase se Kateřina ráda věnuje józe, jízdě na kole v přírodě a hraní na housle.
Lisa pochází ze západní Austrálie. Po dokončení střední školy začala Lisa ihned pracovat v oblasti maloobchodu Po několika letech v tomto průmyslovém odvětví objevila, že ji zajímá vzdělání nejmladších dětí. Rozhodla se proto získat certifikát IV jako Education Support, který ji kvalifikoval pro práci asistentky učitele.
Od té doby, co přijela do Prahy, se její zájem o vzdělání dětí v raném věku prohloubil. Dokončila certifikaci AMI (Association Montessori Internationale) pro práci asistenta v oblasti Montessori vzdělávání a certifikát TEFL. Mezi její pracovní zkušenosti patří práce učitelky v Austrálii a výuka angličtiny pro děti v české jazykové škole. Lisa nedávno dokončila tréninkový program AMS pro děti ve věku mateřské školy (3-6).
Ve svém volném čase se Lisa ráda věnuje fotografii, umění, tanci a cestování.
Amber k nám přišla z Portlandu, z Oregonu. Je držitelkou diplmu AMI pro úroveň mateřské školy i magisterského titulu v oblasti vzdělávání. V různých rolích pracovala s dětmi posledních patnáct let, například jako vedoucí učitelka v malé Montessori škole v Hillsboro v Oregonu. Poslední rok strávila v tradiční škole a moc se nyní těší na návrat do Montessori prostředí.
Ve volném čase se Amber ráda věnuje turistice, jízdě na kajaku, SUPu, proscházkám v přírodě a čtení.
Amy k nám přišla ze Severní Karolíny. Je držitelkou certifikace AMS pro mateřskou i základní školu a poslední tři roky se věnovala výuce učitelů ve školícím centru AMS v Praze, v Montessori institutu Duhovka. Po více než desetileté praxi učitelky základní i mateřské školy se do IMSP těší na novou roli koordinátorky základní školy. Ve svém volném čase Amy ráda čte, poslouchá muziku, tráví čas v přírodě a poznává nové kultury.
Joyce pracuje jako učitelka nižší základní školy již 17 let. Narodila se v Poughkeepsie a vyrůstala poblíž Pittsburghu. Na univerzitě Duke University in Durham, NC získala titul v oboru historie a politologie. První roky své profesní dráhy strávila v Hong Kongu.
V domácím vzdělávání vychovala Montessori metodou dvě dcery. Kvalifikaci Montessori učitele pro děti od 6 do 12 let získala na Institute for Advanced Montessori Studies. V roce 2002 začala učit na nižší základní škole v Reston, VA, kterou navštěvovaly i její děti. Studijní úspěchy, kterých obě dcery dosáhly, přisuzuje Joyce právě základům a lásce k učení, které jim dala Montessori výuka. Jejím profesním krédem je „neustále ve studentech probouzet touhu hledat v sobě to nejlepší“. Ve volném čase se Joyce věnuje turistice, cyklistice, plavání, čtení, cestování a navštěvuje muzea.
Ruth prožila celý svůj život v Praze a je nadšencem pro Montessori metodu již šestým rokem. V současné době studuje Vysokou školu J. A. Komenského pro prvostupňovou a předškolní pedagogiku v Karviné a také si dodělává Montessori trénink pro základní školu (6-12 let). Dříve pracovala jako učitelka v Modřanské Montessori základní škole, dále také jako asistentka u nás v Primary 2 a jako naše česká učitelka ve vyšší základní škole. Ráda se věnuje latinsko-americkým tancům, sportu a hudbě.
Greg se poprvé setkal s Montessori výukou v r. 1987, kdy nejstarší z jeho tří dětí nastoupilo do první třídy základní školy. Původem je Greg ze západní Pensylvánie. Vystudoval herectví v New Yorku a poté se přestěhoval do Los Angeles, kde byl 15 let s dětmi v domácnosti a zároveň příležitostným tesařem. V této době úspěšně dokončil studium v oboru Angličtina a srovnávací literatura. V r. 1997 se Greg s celou rodinou přestěhoval do malého města poblíž Washingtonu. Na základě skvělé zkušenosti s Montessori výukou vlastních dětí se vydal na profesní dráhu Montessori učitele. Na Institute for Advanced Montessori Studies v Silver Spring v Marylandu získal kvalifikaci pro výuku na základní škole, kde učí od r.1997. Ve svém volném čase se věnuje fotografování, hudbě, čtení, turistice, rád navštěvuje muzea, knihkupectví a miluje poznávání všeho nového.
Irena pochází z krásného lázeňského města, z Františkových lázní. K učitelskému povolání ji inspirovala paní učitelka na základní škole natolik, že se stalo jejím profesním snem. Vystudovala střední pedagogickou školu v Karlových Varech a na univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem získala titul v oboru angličtina a učitelství prvního stupně základní školy. Během studií na vysoké škole se přestěhovala do Prahy a začala učit na Základní jazykové škole Brána jazyků. Její život se významně změnil před dvěma lety, kdy se přestěhovala na Nový Zéland. Na svých cestách poznala různé kultury a prostředí, což změnilo její životní filozofii a nakonec přivedlo i do IMSP. V létě se zúčastnila AMS tréninku pro stupeň 6 – 12 let. Irena tráví svůj volný čas cestováním, cvičením jógy, turistikou. Je ráda se svým snoubencem, přáteli a fenkou Vicky.
Tereza se narodila a vyrostla v České republice. Magisterský titul získala na Vysoké škole veřejných a mezinárodních vztahů, mluví čtyřmi světovými jazyky a miluje cestování: procestovala už Ameriku, Itálii a Švýcarsko, a vždycky toužila být skutečnou občankou celé planety Země.
Svou vášeň pro práci s dětmi objevila při domácím vzdělávání žáků základní školy; v září dokončí studium učitelství pro základní a střední školy na Univerzitě Karlově.
Jejím mottem je žít vědomě ve všech aspektech života, s ohledem na přírodu a životní prostředí, a v prní řadě být vždy laskavá k ostatním.
Vítek vyrostl obklopený Montessori. Sám studoval na Montessori základní škole a obě jeho mladší sestry studovaly v IMSP. Toto mu dovolilo z první ruky poznat výhody tohoto vzdělávacího systému a jeho účinnost v široké škále osobností, prostředí a osobního rozvoje. Hodnoty a zkušenosti z těchto Montessori základu mu posloužily během studií nejen na Anglickém Gymnáziu v Praze, ale i později na univerzitě, kde sloužil ve školní radě, podílel se v debatních turnajích a na několika zasedáních Modelových OSN.
Vítek vystudoval vědecké zaměření na Univerzitě v Ulsteru a posléze získal titul z oboru Hospitality and Business Administration z institutu HTMi ve Švýcarsku. Má široký záběr zkušeností z konzultantství a trénování, jeho vášní je pomáhat druhým objevovat a naplňovat svůj potenciál jemným a hravým způsobem. Ve volném čase rád cestuje (a zejména si užívá různé kulinářské objevy), tvoří umění, miluje literaturu a tráví čas se svými přáteli.