Menu

Vyrobte si s batoletem domácí mýdlo!

Budete potřebovat jenom 100g mýdla, plastové formičky, kurkumu, vonný olej z citronu nebo pomeranče, čerstvý citron nebo pomeranč a struhadlo.

 

 

Nejlepší mýdlo, které můžete použít je z olivového oleje, kozího mléka nebo glycerinu. Ze 100 g vyrobíte přibližně jedno malé mýdlo. Vložte mýdlo do nádoby vhodné pro mikrovlnnou troubu a zahřívejte po dobu 30 sekund, dokud se nerozpustí. Nechte své batole přidat špetku kurkumového prášku a míchejte lžící nebo metličkou, dokud se nerozpustí. Přidejte do misky 2–4 kapky éterického oleje. Ukažte batoleti, jak nastrouhat citrónovou nebo pomerančovou kůru. Budete potřebovat asi 1 čajovou lžičku. Tu nechte batole, aby s ní mýdlo ochutilo a mohlo ho se směsí pořádně promíchat. Nalijte směs do plastové formičky a nechte 45 minut uležet a potom 10 minut zmrazte. A už si máte čím mýt ruce!

Chcete se dozvědět více? Přečtěte si náš další článek:
STOLOVÁNÍ S BATOLETEM

Další články

Když si batole postaví hlavu

Všichni to velmi dobře známe: rodič na pokraji nervového zhroucení a dítě, které odmítá udělat to, co po něm rodič požaduje. Tento souboj nemá vítěze.

Číst dál

IMSP PODCAST s absolventkou Karolínou Muchovou

Tento týden si v podcastu IMSP popovídala naše moderátorka Mariana Bečková s absolventkou Karolínou Muchovou. Karolína se narodila a vyrostla v Praze. Vždy bylo jejím snem jet studovat vysokou školu do zahraničí. Poslechněte si, jak ji IMSP připravila na náročné studium na střední škole i na rozhodnutí studovat na univerzitě v Chicagu v USA. Karolína vypráví, jak byla díky opravdové pozornosti a individuálním osnovám, sestaveným učiteli IMSP, připravena uspět ve světě.

Číst dál

Smyslová výchova v Montessori školách

Pomůcky pro smyslovou výchovu v Montessori třídách oslovují „smyslového průzkumníka“ v každém z nás. Uvážíme-li naše interakce ve vnějším prostředí, snadno si uvědomíme, jak často používáme několik smyslů najednou a kolik rozlišných informací přijímáme. Maria Montessori vytvořila ucelený systém smyslové výchovy, který plně využívá této přirozené tendence. Tento článek se bude věnovat pomůckám v Montessori předškolní třídě pro děti ve věku tří až šesti let.

Číst dál

Pozitivní řeč: jak proměnit „ne” v „ano”

„Život může být mnohem snazší, stačí změnit slova, která používáme." - Alicia Eaton, učitelka AMI Montessori a odbornice na chování dětí. 

Číst dál

Jak by měla vypadat budoucnost vzdělávání našich dětí?

Radka Dohnalova, matka 3 dětí z IMSP, se věnovala výzkumu budoucnosti vzdělávání v dnešním světě. Svoje poznatky, které dala dohromady pro tento nedávno publikovaný článek by chtěla sdílet i s komunitou IMSP především proto, že při tomto výzkumu zjistila, jak moc se Montessori shoduje s tím, kam míří v současné době systém vzdělávání. 

Číst dál
27.10.2020
Letní dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka