Menu

Vyrobte si s batoletem domácí mýdlo!

Budete potřebovat jenom 100g mýdla, plastové formičky, kurkumu, vonný olej z citronu nebo pomeranče, čerstvý citron nebo pomeranč a struhadlo.

 

 

Nejlepší mýdlo, které můžete použít je z olivového oleje, kozího mléka nebo glycerinu. Ze 100 g vyrobíte přibližně jedno malé mýdlo. Vložte mýdlo do nádoby vhodné pro mikrovlnnou troubu a zahřívejte po dobu 30 sekund, dokud se nerozpustí. Nechte své batole přidat špetku kurkumového prášku a míchejte lžící nebo metličkou, dokud se nerozpustí. Přidejte do misky 2–4 kapky éterického oleje. Ukažte batoleti, jak nastrouhat citrónovou nebo pomerančovou kůru. Budete potřebovat asi 1 čajovou lžičku. Tu nechte batole, aby s ní mýdlo ochutilo a mohlo ho se směsí pořádně promíchat. Nalijte směs do plastové formičky a nechte 45 minut uležet a potom 10 minut zmrazte. A už si máte čím mýt ruce!

Chcete se dozvědět více? Přečtěte si náš další článek:
STOLOVÁNÍ S BATOLETEM

Další články

Video: Společná pravidla, abychom se cítili dobře

Jak pracujeme na tom, abychom měli příjemnou atmosféru a podporovali vzájemný respekt mezi dětmi v Montessori třídě? Spolu s dětmi vyváříme pravidla jejich třídy!

Číst dál

Nezávislé dítě

Jak podporujeme nezávislost u našich studentů a proč to tak děláme?

Číst dál

ABSORBUJÍCÍ MYSL – ZÁKLADNÍ PRINCIP MONTESSORI

Pokud se pohybujete v Montessori komunitě, například jako rodiče dětí, určitě jste tento termín už mnohokrát slyšeli. Ale co tím učitelé Montessori jeslí, školek a škol myslí?

Číst dál

Když si batole postaví hlavu

Všichni to velmi dobře známe: rodič na pokraji nervového zhroucení a dítě, které odmítá udělat to, co po něm rodič požaduje. Tento souboj nemá vítěze.

Číst dál

Jak uplatnit v praxi výuku zdvořilostního chování podle Montessori?

Lekce zdvořilostního chování v Montessori jsou navrženy jako co možná nejlepší nástroj, který je dětem v tomto úkolu hodnotným pomocníkem. Vysvětlováním a názorným ukazováním předáváme dětem návod, jak se chovat, komunikovat a jednat s ostatními co nejharmoničtějším způsobem, a pomáháme jim tyto dovednosti procvičovat a osvojovat si je. Postupně, počínaje těmi nejjednoduššími kroky (jako je například omluva nebo podání ruky), si děti utvářejí „slovníček“ jednání, který jim umožňuje jednat přiměřeně a sebejistě v určitém sociálním kontextu. A jak je zdvořilému chování učíme v konkrétních věkových skupinách? 

Číst dál
27.10.2020
Letní dílničky
batole a já
Virtuální prohlídka