Menu
 zpět

Náš tým

Vedení a kancelář školy

Kateřina Bečková

Výkonná ředitelka, ředitelka českého programu

Kateřina je zakladatelkou a ředitelkou, komunitní koordinátorkou a matkou tří dětí, kterou touha po jiném způsobu vzdělávání dovedla až ke světově známé metodě Montessori. Tuto metodu si velmi oblíbila a od roku 2002, kdy zároveň založila IMSP, je její horlivou zastánkyní a propagátorkou.

Kateřina získala dva magisterské tituly, v oborech ekonomika a speciální pedagogika. Mimoto se učastnila workshopů a školení Montessori administrativy a managementu pod vedením Tima Seldina nebo Petera Davidsona. Kateřina je týmový hráč a díky svým silným vůdčím schopnostem přispívá k budování pozitivního týmového ducha. Vždy dává důraz na dosažení té nejlepší kvality, a to jak v pracovním, tak i osobním životě. Když zrovna nepracuje ve škole, ráda cestuje, čte, sportuje, tráví čas se svojí rodinou a relaxuje v přírodě.

Pherooz Karani

Akademická ředitelka

Pherooz pochází z Bostonu a do IMSP přišla z Floridy. Sama byla žákyní Montessori školy a vděčí této metodě za své schopnosti a nadšení, které provází její práci celý život. V oblasti vzdělávání se pohybuje již více než dvacet let, a ačkoli se dnes věnuje administrativě, má bohaté zkušenosti jako učitelka ve třídách nemluvňat, batolat a předškolních dětí. Předávat zkušenosti pomocí Montessori dalším generacím dětí je její největší vášní.

Pherooz studovala na Severovýchodní univerzitě v Bostonu, kde získala bakalářský titul v oborech dramatu a základního vzdělávání. Dále získala také magisterský titul v oboru základní vzdělávání se zaměřením na integrativní Montessori vzdělávání na Endicott College v Massachusetts. Je držitelkou Montessori diplomů pro všechny věkové skupiny, jejichž vzdělávání IMSP nabízí. V Londýně obdržela diplom Mezinárodní Montessori asociace (AMI) pro práci s dětmi od narození do tří let (AMI Assistants to Infancy), v Americe pak diplom pro práci s dětmi od tří do šesti let (AMI Primary) na clevelandském Montessori institutu v Ohiu a nedávno dokončila diplom AMI pro práci s dětmi základní školy od šesti do dvanácti let v Praze. Pherooz také absolvovala kurz administrativy pro Montessori školy v New Yorku.

Ve svém volném čase ráda cestuje, čte a navštěvuje koncerty a divadelní představení.

Lucie Zachařová

Business Administrator

Lucie vystudovala bakalářský program oboru Sociální práce na Universitě Hradec Králové. Polovinu své profesní dráhy věnovala práci ve službách pro dlouhodobě duševně nemocné lidi. Vyzkoušela si přímou práci s klienty, ale také řízení neziskové organizace. I když sociální oblast posléze opustila, zájem o psychoterapii a příbuzné obory jí zůstal. V druhé polovině své kariéry působila jako vedoucí studijního střediska na soukromé vysoké škole a posledních osm let pracovala v malé softwarové firmě. Ve volném čase ráda běhá, jezdí na in-line bruslích, běžkách a na kanoi. Nejčastěji jí můžete potkat v přírodě, ať už v Čechách nebo na zahraničních cestách. Má ráda práci s čísly, ale také s lidmi, a tak se s radostí vrátila do oblasti služeb a nyní ji naplňuje práce na pozici Business Administrator v IMSP.

Eliška Hladká

Office Manager

Po dokončení střední školy začala Eliška studovat na České zemědělské univerzitě. Po dvou letech studia zjistila, že ji více než akademická půda naplňuje praktický život a naplno se ponořila do pracovního procesu. Nějaký čas se věnovala event managementu, později působila v korporaci na pozicích recepční a office asistentky. Nové nadšení našla v Montessori systému vzdělávání a je neocenitelnou podporou našeho učitelského týmu.

Svůj volný čas tráví Eliška ráda s rodinou a přítelem, v přírodě na chalupě a sledováním filmů.

Martina Ettelová

Marketing specialist

Martina vystudovala bakalářský program sociální práce a politiky na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem a poté navazující magisterský program na Pedagogické fakultě v Hradci Králové. Během studia nabírala zkušenosti např. praxí ve firmě Škoda Auto či jako externí hodnitel v Assesment Centrech při výběru nových zaměstnanců. Po promoci strávila rok studiem angličtiny i prací v Londýně. Po svém návratu pracovala většinou v mezinárodních firmách jako HR specialistka a recruitorka. Posledních pár let působila jako HR Marketingová managerka v mezinárodní firmě Monster Worldwide, jednoho z nějvětších pracovních portálů na světě. Ve svém volném čase se věnuje své rodině, 2 synům a partnerovi. Když jí čas dovolí, ráda lyžuje, navštěvuje cizí země, miluje skandinávský design, navštěvuje kurzy keramiky, maluje na porcelán a tráví čas se svými přáteli nad dobrou sklenkou vína.

Marie Dernovšková

Marketing Specialist

Marie získala inženýrský titul v oboru Pozemní stavby a architektura na ČVUT. Kromě toho pár let studovala Arts Management na VŠE. Během této doby začala pracovat v marketingu. První tři roky jako marketing manager pro Českou republiku a Slovensko pro značky z oblasti herního průmyslu jako je například Nintendo, další dva roky jako marketingový specialista pro telefony, tablety a notebooky ve společnosti ASUS. Od června 2015 pracuje v IMSP jako externí marketingová specialistka. Protože Montessori metodu vzdělávání velmi obdivuje, práci na její propagaci si opravdu užívá.

Svůj volný čas tráví ráda aktivně — ať už různými sporty od tance, akrobacie, fireshow, běhání až po kitesurfing, který je její opravdovou vášní. A to je také důvod, proč ráda cestuje a učí se cizí jazyky. 

Tým učitelů batolat

Ivana Šket

Koordinátorka programu batolat, třídní učitelka

Ivana u nás působí už od roku 2005, původně jako suplentka a později asistentka ve třídách batolat a předškoláků. Je původem z Chorvatska, kde studovala Akademii výtvarného umění při Záhřebské univerzitě a zároveň je i certifikovanou učitelkou jógy; tyto své schopnosti a zkušenosti zůročila v IMSP v mnoha zájmových kroužcích a projektech.

Podobně jako mnoho dalších i Ivanu přivedla k Montessori touha vést své vlastní děti k samostatnosti a lásce k učení. Práci s dětmi vnímá jako proces vzájemného obohacování a jejich vzdělávání je pro ni jednou z forem služby společnosti. V Praze absolvovala Montessori výcvik Mezinárodní asociace Montessori  (AMI) pro děti ve věku 0–3 roky.

Martina Průšová

Třídní učitelka

Mikaela Lammers

Asistentka učitele

Lindsey Taylor

Asistentka učitele

Lindsey je původem z Texasu, kde dokončila své bakalářské studium Women’s Studies na Southwestern University. Dokončila také certifikaci TEFL. Při pobytu na Costa Rice, kde učila angličtinu zjistila, že ji velmi baví pracovat s dětmi. Poslední tři roky pracovala jako asistentka učitele v Montessori škole ve Spojených státech. Díky této zkušenosti objevila, že vzdělávání a Montessori metoda jsou její vášní. 

Lindsey se ve svém volném čase věnuje józe, vaření a dalším kreativním projektům. Také miluje cestování a ráda se učí cizí jazyky. 

Šárka Vinařová

Asistentka učitele

Šárka vystudovala anglický jazyk a společenské vědy. Několik let pracovala jako učitelka, než se stala manažerkou na jazykových školách, kde aktivně podporovala otevřenou komunikaci. důvěru a ownership. Po své kariéře v managementu se stala profesionální koučkou.

 

Šárčina vášeň spočívá v objevování a rozvíjení potenciálu jednotlivce. Díky jejímu vnitřnímu souladu s Montessori hodnotami o osobním rozvoji, se minulý rok snadno začlenila do týmu IMSP. Velmi si oblíbila metodiku Montessori a její důraz na práci s unikátní esencí každého žáka. V letošním školním roce se bude věnovat nejmenším studentům a praktikovat své dovednosti průvodkyně na cestě k poznávání sebe a okolního světa.

 

Ve volném čase si užívá běhání, kolečkové bruslení, kreslení a turistiku. Ráda se obklopuje přírodou a přírodními materiály. 

Tým učitelů mateřské školy

Veronika Newkirk

Koordinátorka mateřské školy, třídní učitelka

Veronika pochází z Jablonce. Původně vystudovala právnickou fakultu University Karlovy v Praze. S Montessori vzděláváním se seznámila v době, kdy se narodilo její nejstarší dítě a velmi se jí tato metoda zalíbila. Pomáhala proto v IMSP jako dobrovolník a rozhodla se v Americe absolvovat trénink Montessori vzdělávání pro děti od tří do šesti let od American Montessori Society (AMS). Nejprve učila na české Montessori škole, poté se rozhodla oteřít vlastní Montessori školu, kterou řídila pět let. Za novými zkušenostmi se přestěhovala do Ameriky, kde od roku 2013 učila v Montessori třídách pro děti ve věku 3-6 let. Nyní se Veronika těší na návrat do Prahy a příležitost učit v IMSP.

Ve svém volním čase čte ráda knihy o historii, vědě, cestuje, obdivuje památky nebo se prochází v přírodě. 

Caryn Khoo

Třídní učitelka

Caryn je původem z Malaysie, získala bakalářský titul ve dvou oborech zároveň, v psaní a komunikaci. Poté strávila tři roky výukou dětí i dospělých, nicméně toužila se dále zaměřit na vzdělávání menších dětí, proto si dokončila TEFL certifikaci. Caryn ktuálně dokončuje AMS Montessori trénink pro výuku dětí v mateřské škole. Během svého volného času ráda vaří a cestuje. 

Geraldine Coiro

Třídní učitelka

Gerry pochází se Skotska, kde vystudovala obor zoologie na univerzitě v Glasgow. Díky své lásce k cestování se dostala do Dánska, kde pracovala v mezinárodní škole a kde v sobě objevila vášeň pro práci s malými dětmi. V uplynulých osmi letech pak kromě Dánska působila též ve škole na Seychellách. Právě zde se blíže seznámila s Montessori filozofií, která jí velmi přirostla k srdci. V současné době studuje Montessori pedagogiku se zaměřením na ranný věk dítěte na Metropolitní univerzitě v Londýně. 

Ve volném čase ráda čte, poslouchá nejrůznější hudební styly, tančí kubánskou salsu a užívá si dobrodužství při cestování.

Lisa De Silva

Učitelka

Lisa pochází ze západní Austrálie. Má certifikát IV jako Education Support, což je oprávnění pro práci asistenta učitele pro běžné děti i děti se zdravotním postižením, dále certifikaci AMI (Association Montessori Internationale) pro práci asistenta v oblasti Montessori vzdělávání a certifikát TEFL. Mezi její pracovní zkušenosti patří práce učitelky v Austrálii a výuka angličtiny pro děti v české jazykové škole. Lisa se letošní léto zúčastnila AMS tréninku pro mateřskou školu. Ve svém volném čase se Lisa ráda věnuje fotografii, umění, tanci a cestování. 

Barbora Hořejší

Asistentka českého programu mateřské školy

Emma Payne

Asistentka učitele

Ema je původem z Jihoafrické Republiky. Zde získala na univerzitě bakalářský titul v oboru lingvistiky. Je také držitelkou TEFL certifikátu. Učení si zamilovala v Thajsku, kde pracovala se studenty střední školy. Učila angličtinu, hudbu, tělocvik a odpolední mimoškolní programy na školách v Thajsku, Jihoafrické Republice, ve Vietnamu a na Tchaj-wanu.

Ve svém volném čase Emma ráda cestuje, čte a plave. Je zasnoubená s naším učitelem Wesley Vinay.

Michaela Tučková

Asistentka učitele

Po předchozí spolupráci jako suplentka ve třídách batolat a předškolních dětí a vychovatelka v družině našla Míša svoje místo jako učitelka ve skupině batolat, kde působí od roku 2014. Původně studovala fyziku, ale dobrovolnická práce na Montessori školách ve Spojených státech v ní probudila zájem o Montessori vzdělávání, které je teď její největší vášní. Misha velmi ráda pracuje s dětmi, stejnou důležitost ale přikládá vzdělávání rodičů. Ráda proto předává své zkušenosti i v rámci seminářů o Montessori vzdělávání a rozvoji dětí určených pro rodiče. Míša prodělala diplomový výcvik pro práci s dětmi ve věku 0–3 rok Mezinárodní asociace Montessori (AMI) a vystudovala bakalářský program v oboru speciální pedagogika; v současnosti se učastní AMI výcviku učitele mateřské školy na Montessori Institutu Praha.

Míša velmi ráda cestuje a poznává nové země a kultury. Když je doma, nejlépe si odpočine u dobré knihy, při vaření a u různých uměleckých řemeslných činností.

Susanna Kaletski

Asistentka učitele a učitelka ESL

Susanna pochází z USA, kde získala bakalářský titul z angličtiny a tvůrčího psaní na University of Alabama. Je také dřžitelkou certifikace TEFL. S dětmi pracovala mnoho let jako dobrovolník,  ať již jako učitelka nebo v péči o děti, například dva roky jako chůva v New Yorku. Díky této pestré práci s dětmi z různých věkových skupin zjistila, že ji vzdělávání dětí opravdu naplňuje.

Ve svém volném čase má velmi ráda jakékoliv formy umění. Také ráda čte, plete a cestuje.

Natálie Cihlová

Asistentka učitele

Lenka Míkovcová

Osobní asistentka

Lenka se připojila k týmu IMSP ve školním roce 2017/18. Na Vysoké škole Ekonomické v Praze získala magisterský titul v oboru Ekonomie a veřejné vztahy a poté vystudovala mezinárodní program na UC Berkeley Ext v Kalifornii. Před mateřskou dovolenou pracovala pro Ministerstvo financí ČR, kde se zabývala financováním vědy a vzdělávání. Také pracovala pro nadaci Sue Ryder. Působí jako autorka literatury a článků pro rodiče. Vydala knihu a hru “Slůně Baboo a spravedlivé dělení“. Ve svém volném čase se ráda věnuje své rodině, psaní a cestování. 

Tým učitelů základní školy

Amy Tobias

Koordinátorka základní školy, učitelka nižší základní školy

Amy přišla do týmu IMSP v roce 2009. Od té doby učila v mateřské škole i nižší základní škole. Získala certifikaci AMS pro pro práci s dětmi ve věku 3-6 let, 6-9 let i 9-12 let a získala titul B.A. v oblasti psychologie.

S dětmi v různých Montessori školách pracovala Amy již od roku 1992. Kromě vedení tříd má zkušenosti s rozvíjením učebních plánů a jejich integrací, programů morální výchovy i zakládáním nových tříd a škol. Amy je původem z Chicaga, ale žila na různých místech v USA i Anglii. Ráda cestuje, poznává nové kultury, má ráda turistiku a její velkou láskou jsou psi. 

Joyce McCusker

Třídní učitelka nižší základní školy

Joyce pracuje jako učitelka nižší základní školy již 17 let. Narodila se v Poughkeepsie a vyrůstala poblíž Pittsburghu. Na univerzitě Duke University in Durham, NC získala titul v oboru historie a politologie. První roky své profesní dráhy strávila v Hong Kongu. 

V domácím vzdělávání vychovala Montessori metodou dvě dcery. Kvalifikaci Montessori učitele pro děti od 6 do 12 let získala na Institute for Advanced Montessori Studies. V roce 2002 začala učit na nižší základní škole v Reston, VA, kterou navštěvovaly i její děti. Studijní úspěchy, kterých obě dcery dosáhly, přisuzuje Joyce právě základům a lásce k učení, které jim dala Montessori výuka. Jejím profesním krédem je „neustále ve studentech probouzet touhu hledat v sobě to nejlepší“. Ve volném čase se Joyce věnuje turistice, cyklistice, plavání, čtení, cestování a navštěvuje muzea. 

Ruth Švandová

Učitelka nižší základní školy

Ruth prožila celý svůj život v Praze a je nadšencem pro Montessori metodu již šestým rokem. V současné době studuje Vysokou školu J. A. Komenského pro prvostupňovou a předškolní pedagogiku v Karviné a také si dodělává Montessori trénink pro základní školu (6-12 let). Dříve pracovala jako učitelka v Modřanské Montessori základní škole, dále také jako asistentka u nás v Primary 2 a jako naše česká učitelka ve vyšší základní škole. Ráda se věnuje latinsko-americkým tancům, sportu a hudbě.

Greg McCracken

Třídní učitel vyšší základní školy

Greg se poprvé setkal s Montessori výukou v r. 1987, kdy nejstarší z jeho tří dětí nastoupilo do první třídy základní školy. Původem je Greg ze západní Pensylvánie. Vystudoval herectví v New Yorku a poté se přestěhoval do Los Angeles, kde byl 15 let s dětmi v domácnosti a zároveň příležitostným tesařem. V této době úspěšně dokončil studium v oboru Angličtina a srovnávací literatura. V r. 1997 se Greg s celou rodinou přestěhoval do malého města poblíž Washingtonu. Na základě skvělé zkušenosti s Montessori výukou vlastních dětí se vydal na profesní dráhu Montessori učitele. Na Institute for Advanced Montessori Studies v Silver Spring v Marylandu získal kvalifikaci pro výuku na základní škole, kde učí od r.1997. Ve svém volném čase se věnuje fotografování, hudbě, čtení, turistice, rád navštěvuje muzea, knihkupectví a miluje poznávání všeho nového.

Irena Andělová

Učitelka vyšší základní školy

Irena pochází z krásného lázeňského města, z Františkových lázní. K učitelskému povolání ji inspirovala paní učitelka na základní škole natolik, že se stalo jejím profesním snem. Vystudovala střední pedagogickou školu v Karlových Varech a na univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem získala titul v oboru angličtina a učitelství prvního stupně základní školy. Během studií na vysoké škole se přestěhovala do Prahy a začala učit na Základní jazykové škole Brána jazyků. Její život se významně změnil před dvěma lety, kdy se přestěhovala na Nový Zéland. Na svých cestách poznala různé kultury a prostředí, což změnilo její životní filozofii a nakonec přivedlo i do IMSP. V létě se zúčastnila AMS tréninku pro stupeň 6 – 12 let. Irena tráví svůj volný čas cestováním, cvičením jógy, turistikou. Je ráda se svým snoubencem, přáteli a fenkou Vicky. 

Wesley Vinay

Asistent učitele základní školy a učitel družiny

Wesley pochází z Jižní Afriky a získal bakalářský titul v oboru kinematografie na AFDA, School for Creative Economy. Poté dokončil také certifikaci TEFL. Poslední tři roky vyučuval Wes angličtinu na Tchaj-wanu a ve Vietnamu. Začal se zajímat o Montessori, když se seznámil s přístupem Reggio Emilia a začal zkoumat alternativní vzdělávací modely. Ve svém volném čase si Wes užívá cestování, objevování nových kultur a filmů. O Montessori a další alternativní metody vzdělávání se začal zajímat v době, kdy se seznámil s přístupem Reggio Emilia. 

Ve svém volném čase We rád cestuje, poznává nové kultury a sleduje filmy. 

Tomáš Anděl

Osobní asistent

Vítězslav Bečka

Asistent učitele pro šestou třídu

Vítek vyrostl obklopený Montessori. Sám studoval na Montessori základní škole Montessori a obě jeho mladší sestry studovaly v IMSP. Toto mu dovolilo z první ruky poznat výhody tohoto vzdělávacího systému a jeho účinnost v široké škále osobností, prostředí a osobního rozvoje. Hodnoty a zkušenosti z těchto Montessori základu mu posloužily během studií nejen na Anglickém Gymnáziu v Praze, ale i později na univerzitě, kde sloužil ve školní radě, podílel se v debatních turnajích a na několika zasedáních Modelových OSN. 

Vítek vystudoval vědecké zaměření na Univerzitě v Ulsteru a posléze získal titul z oboru Hospitality and Business Administration z institutu HTMi ve Švýcarsku. Má široký záběr zkušeností z konzultantství a trénování, jeho vášní je pomáhat druhým objevovat a naplňovat svůj potenciál jemným a hravým způsobem. Ve volném čase rád cestuje (a zejména si užívá různé kulinářské objevy), tvoří umění, miluje literaturu a tráví čas se svými přáteli.  

Školní družina a specialisté

Kathleen Renehan

Specialista výtvarných umění a drama

Kathleen pracuje na IMSP již od roku 2007. Osvědčení pro výuku dětí předškolního věku (3–6 let) a dětí na prvním stupni základní školy (6–9 let) získala v Princetonském Montessori centru pro výcvik učitelů. Vystudovala pedagogiku předškolního věku, psychologii a výtvarné umění na Stonehill College v Massachusetts.

Kathleen pochází z New Yorku, kde také vyučovala výtvarné umění studenty s vývojovými poruchami učení. Mezi její zájmy patří umění, pěší turistika, jízda na kole, jezdectví a cestování.

Iva Rozkošná

Administrativa českého programu

Iva se připojila k týmu IMSP po svém působení v English College in Prague, kde pracovala od roku 1998 jako česká učitelka a koordinátorka přijímacího řízení. Před ECP učila na základní škole český jazyk a výtvarnou výchovu. Iva má magisterský titul v oboru pedagogiky se zaměřením na český jazyk, literaturu a umění, který získala na Masarykově univerzitě v Brně. 

Ve volném čase se ráda věnuje keramice, výrobě šperků, herectví, józe a turistice. Má dvě dospělé děti.

Šárka Vinařová

Družina programu batolat

Šárka vystudovala anglický jazyk a společenské vědy. Několik let pracovala jako učitelka, než se stala manažerkou na jazykových školách, kde aktivně podporovala otevřenou komunikaci. důvěru a ownership. Po své kariéře v managementu se stala profesionální koučkou.

Šárčina vášeň spočívá v objevování a rozvíjení potenciálu jednotlivce. Díky jejímu vnitřnímu souladu s Montessori hodnotami o osobním rozvoji, se minulý rok snadno začlenila do týmu IMSP. Velmi si oblíbila metodiku Montessori a její důraz na práci s unikátní esencí každého žáka. V letošním školním roce se bude věnovat nejmenším studentům a praktikovat své dovednosti průvodkyně na cestě k poznávání sebe a okolního světa.

Ve volném čase si užívá běhání, kolečkové bruslení, kreslení a turistiku. Ráda se obklopuje přírodou a přírodními materiály. 

Susanna Kaletski

Družina mateřské školy

Susanna pochází z USA, kde získala bakalářský titul z angličtiny a tvůrčího psaní na University of Alabama. Je také dřžitelkou certifikace TEFL. S dětmi pracovala mnoho let jako dobrovolník,  ať již jako učitelka nebo v péči o děti, například dva roky jako chůva v New Yorku. Díky této pestré práci s dětmi z různých věkových skupin zjistila, že ji vzdělávání dětí opravdu naplňuje.

Ve svém volném čase má velmi ráda jakékoliv formy umění. Také ráda čte, plete a cestuje.

Natálie Cihlová

Družina mateřské školy

Wesley Vinay

Družina základní školy

Wesley pochází z Jižní Afriky a získal bakalářský titul v oboru kinematografie na AFDA, School for Creative Economy. Poté dokončil také certifikaci TEFL. Poslední tři roky vyučuval Wes angličtinu na Tchaj-wanu a ve Vietnamu. Začal se zajímat o Montessori, když se seznámil s přístupem Reggio Emilia a začal zkoumat alternativní vzdělávací modely. Ve svém volném čase si Wes užívá cestování, objevování nových kultur a filmů. O Montessori a další alternativní metody vzdělávání se začal zajímat v době, kdy se seznámil s přístupem Reggio Emilia. 

Ve svém volném čase We rád cestuje, poznává nové kultury a sleduje filmy. 

Podzimní kurz batole a já PŘIJÍMÁME nové
DĚTI