Menu
 zpět

Náš tým

Vedení a kancelář školy

Kateřina Bečková

Výkonná ředitelka, ředitelka českého programu

Kateřina je zakladatelkou a ředitelkou, komunitní koordinátorkou a matkou tří dětí, kterou touha po jiném způsobu vzdělávání dovedla až ke světově známé metodě Montessori. Tuto metodu si velmi oblíbila a od roku 2002, kdy zároveň založila IMSP, je její horlivou zastánkyní a propagátorkou.

Kateřina získala dva magisterské tituly, v oborech ekonomika a speciální pedagogika. Mimoto se učastnila workshopů a školení Montessori administrativy a managementu pod vedením Tima Seldina nebo Petera Davidsona. Kateřina je týmový hráč a díky svým silným vůdčím schopnostem přispívá k budování pozitivního týmového ducha. Vždy dává důraz na dosažení té nejlepší kvality, a to jak v pracovním, tak i osobním životě. Když zrovna nepracuje ve škole, ráda cestuje, čte, sportuje, tráví čas se svojí rodinou a relaxuje v přírodě.

Pherooz Karani

Akademická ředitelka

Pherooz pochází z Bostonu a do IMSP přišla z Floridy. Sama byla žákyní Montessori školy a vděčí této metodě za své schopnosti a nadšení, které provází její práci celý život. V oblasti vzdělávání se pohybuje již více než dvacet let, a ačkoli se dnes věnuje administrativě, má bohaté zkušenosti jako učitelka ve třídách nemluvňat, batolat a předškolních dětí. Předávat zkušenosti pomocí Montessori dalším generacím dětí je její největší vášní.

Pherooz studovala na Severovýchodní univerzitě v Bostonu, kde získala bakalářský titul v oborech dramatu a základního vzdělávání. Dále získala také magisterský titul v oboru základní vzdělávání se zaměřením na integrativní Montessori vzdělávání na Endicott College v Massachusetts. Je držitelkou Montessori diplomů pro všechny věkové skupiny, jejichž vzdělávání IMSP nabízí. V Londýně obdržela diplom Mezinárodní Montessori asociace (AMI) pro práci s dětmi od narození do tří let (AMI Assistants to Infancy), v Americe pak diplom pro práci s dětmi od tří do šesti let (AMI Primary) na clevelandském Montessori institutu v Ohiu a nedávno dokončila diplom AMI pro práci s dětmi základní školy od šesti do dvanácti let v Praze. Pherooz také absolvovala kurz administrativy pro Montessori školy v New Yorku.

Ve svém volném čase ráda cestuje, čte a navštěvuje koncerty a divadelní představení.

Katarína Slotová

Business Administrator

Katarina absolvovala na VŠE v Praze magisterské studium v oboru Obchodní administrativy. Posledních deset let působila v McKinsey jako vedoucí IT týmu a projektový analytik; v rámci této pozice vedla expanzi čtrnácti nových poboček v oblasti EMEA. Po desetiletí v korporátním světě se ale rozhodla hledat změnu a více naplňující práci ve vzdělávání. Katarina má ráda výzvy spojené s rozvojem a změnou, a do IMSP přináší energii a četné zkušenosti z této oblasti. Volný čas tráví nejraději pěsí turistikou, na výletech a s nejrůznějšími ručními pracemi a vyráběním.  

Eliška Hladká

Office Manager

Po dokončení střední školy začala Eliška studovat na České zemědělské univerzitě. Po dvou letech studia zjistila, že ji více než akademická půda naplňuje praktický život a naplno se ponořila do pracovního procesu. Nějaký čas se věnovala event managementu, později působila v korporaci na pozicích recepční a office asistentky. Nové nadšení našla v Montessori systému vzdělávání a je neocenitelnou podporou našeho učitelského týmu.

Svůj volný čas tráví Eliška ráda s rodinou a přítelem, v přírodě na chalupě a sledováním filmů.

Andrea Šmahelová

Assistant to the Business Administrator

Andrea je původem z České republiky. Po ukončení studia cestovního ruchu v Jihlavě pracovala jako konzultant v české firmě zaměřené na obchod a administrativu.

 

Svůj volný čas tráví Andrea ráda se svým manželem a rodinou. Věnuje se také dobrovolnické práci, pomáhá v útulku pro opuštěné kočky, a učí se českou znakovou řeč. Mezi její další koníčky patří výlety na kole i do přírody, cestování, čtení a je také velkým fanouškem fotbalu.

Caryn Khoo

Marketing Director

Caryn je původem z Malaysie. Bakalářský titul v oboru psaní a komunikace získala na Monash University v Austrálii. Po ukončení studia získala praxi nejprve v oblasti PR v Thajsku a další rok strávila prací v americké reklamní agentuře Leo Burnett v Malaysii. Následující 4 roky pracovala jako Brand konzultant v DIA Brands. Je hrdá na svůj úspěch z tohoto období, kdy se jejímu klientovi z oblasti telekomunikací podařilo získat významný 25% podíl na trhu namísto původního 5% během pouhých 3 měsíců. V roce 2016 se Caryn přestěhovala do Prahy. Zde získala certifikaci TEFL a Montessori trénink pro děti ve věku 3–6 let. Několik let pracovala v IMSP jako učitelka mateřské školy. V roce 2021 se vrátila ke své původní profesi a spojila svou lásku ke vzdělávání s oblastí marketingu.

Ve svém volném čase Caryn ráda improvizuje s vařením, ochutnává dobré jídlo, cestuje a hladí svou kočku.

Marie Dernovšková

Marketing Specialist

Marie získala inženýrský titul v oboru Pozemní stavby a architektura na ČVUT. Kromě toho pár let studovala Arts Management na VŠE. Během této doby začala pracovat v marketingu. První tři roky jako marketing manager pro Českou republiku a Slovensko pro značky z oblasti herního průmyslu jako je například Nintendo, další dva roky jako marketingový specialista pro telefony, tablety a notebooky ve společnosti ASUS. Od června 2015 pracuje v IMSP jako externí marketingová specialistka. Protože Montessori metodu vzdělávání velmi obdivuje, práci na její propagaci si opravdu užívá.

Svůj volný čas tráví ráda aktivně — ať už různými sporty od tance, akrobacie, fireshow, běhání až po kitesurfing, který je její opravdovou vášní. A to je také důvod, proč ráda cestuje a učí se cizí jazyky. 

Anna Ritchie

Social Media and Communications Specialist

Anna je původem ze Spojených států amerických. V současné době studuje magisterský program Society, Communication and media na FSV UK v Praze. Během studia pracovala Anna v oblasti PR v pražské pobočce organizace Člověk v tísni. Anna se těší že v IMSP zúročí své zkušenosti a zájem o sociální sítě spolu s nadšením pro Montessori vzdělávání.

Ve svém volném čase relaxuje Anna ráda v přírodě, nezáleží na tom, jestli na výletě, při plavání nebo jenom posezení s přáteli v parku. Pokud vykoukne slunce, najdete ji vždycky venku.

Tým učitelů batolat

Ivana Obradović

Koordinátorka programu batolat

Ivana u nás působí už od roku 2005, původně jako suplentka a později asistentka ve třídách batolat a předškoláků. Je původem z Chorvatska, kde studovala Akademii výtvarného umění při Záhřebské univerzitě a zároveň je i certifikovanou učitelkou jógy; tyto své schopnosti a zkušenosti zůročila v IMSP v mnoha zájmových kroužcích a projektech.

Podobně jako mnoho dalších i Ivanu přivedla k Montessori touha vést své vlastní děti k samostatnosti a lásce k učení. Práci s dětmi vnímá jako proces vzájemného obohacování a jejich vzdělávání je pro ni jednou z forem služby společnosti. V Praze absolvovala Montessori výcvik Mezinárodní asociace Montessori  (AMI) pro děti ve věku 0–3 roky.

Lindsey Taylor

Toddler 2 třídní učitelka

Lindsey je původem z Texasu, kde dokončila své bakalářské studium Women’s Studies na Southwestern University. Dokončila také certifikaci TEFL. Při pobytu na Costa Rice, kde učila angličtinu zjistila, že ji velmi baví pracovat s dětmi. Poslední tři roky pracovala jako asistentka učitele v Montessori škole ve Spojených státech. Díky této zkušenosti objevila, že vzdělávání a Montessori metoda jsou její vášní. 

Lindsey se ve svém volném čase věnuje józe, vaření a dalším kreativním projektům. Také miluje cestování a ráda se učí cizí jazyky. 

Ana Lourdes Sánchez Ruiz

Toddler 1 třídní učitelka

Ana se narodila v Guatemale. O výchovu dětí a rozvoj společnosti skrze vzdělávání se zajímá po celý život. V oblasti vzdělávání v raném dětství začala Ana pracovat v roce 2013. Od té doby absolvovala v roce 2017 Montessori kurz AMI Assistants to Infancy a učila ve třídě batolat v Mexico City, poté se posunula na administrativní pozici v Montessori škole ve Španělsku.  V současné době dokončuje pedagogický titul Universidad Panamericana in Mexico City.

Ve svém volném čase chodí Ana ráda na výlety nebo tráví čas na pláži. Nejraději tráví čas v přírodě nebo poznává nové lidi z celého světa.

Adrienn Eva Sýkorová

Toddler 2 Asistentka učitele

Adrienn je původem z Maďarska. V roce 2008 získala bakalářský titul v oblasti vzdělávání v raném věku. Adrienn žila více než čtyři roky ve Velké Británii, kde se seznámila se svým českým přítelem a odstěhovali se do Prahy. Adrienn je matka dvou dětí a díky tomu objevila během mateřské dovolené svou vášeň pro Montessori metodu, kterou začala používat při výchově svých dětí.

Adrienn si nejvíce užívá volný čas se svou rodinou. Miluje vaření, pečení a tvoření.

Jana Dűmlerová

Asistentka Toddler 1 a učitelka družiny

Jana je původem z Moravy. Na univerzitě v Ostravě získala magisterský titul v oboru Pedagogika, učitelství a sociální péče. Během stáží ve Francii a Velké Británii si zamilovala práci s mladšími dětmi. Když se vrátila do České republiky, nastoupila do Montessori školy, aby získala více zkušeností jako asistentka dětí se zvláštními potřebami. Později se přidala k týmu učitelů batolat a vedla letní kemp. Nyní je ráda, že se může přidat k týmu IMSP.

Ve svém volném čase tráví ráda čas s rodinou a dvěma ohaři v přírodě nebo na své permakulturní zahradě. Většinu svého zbývajícího času ráda tvoří různé věci ručně. 

Tým učitelů mateřské školy

Veronika Newkirk

Koordinátorka mateřské školy, třídní učitelka

Veronika pochází z Jablonce. Původně vystudovala právnickou fakultu University Karlovy v Praze. S Montessori vzděláváním se seznámila v době, kdy se narodilo její nejstarší dítě a velmi se jí tato metoda zalíbila. Pomáhala proto v IMSP jako dobrovolník a rozhodla se v Americe absolvovat trénink Montessori vzdělávání pro děti od tří do šesti let od American Montessori Society (AMS). Nejprve učila na české Montessori škole, poté se rozhodla oteřít vlastní Montessori školu, kterou řídila pět let. Za novými zkušenostmi se přestěhovala do Ameriky, kde od roku 2013 učila v Montessori třídách pro děti ve věku 3-6 let. Nyní se Veronika těší na návrat do Prahy a příležitost učit v IMSP.

Ve svém volním čase čte ráda knihy o historii, vědě, cestuje, obdivuje památky nebo se prochází v přírodě. 

Geraldine Coiro

Anglická učitelka Primary 1

Gerry pochází se Skotska, kde vystudovala obor zoologie na univerzitě v Glasgow. Díky své lásce k cestování se dostala do Dánska, kde pracovala v mezinárodní škole a kde v sobě objevila vášeň pro práci s malými dětmi. V uplynulých osmi letech pak kromě Dánska působila též ve škole na Seychellách. Právě zde se blíže seznámila s Montessori filozofií, která jí velmi přirostla k srdci. V současné době studuje Montessori pedagogiku se zaměřením na ranný věk dítěte na Metropolitní univerzitě v Londýně. 

Ve volném čase ráda čte, poslouchá nejrůznější hudební styly, tančí kubánskou salsu a užívá si dobrodužství při cestování.

Grainne Barry

Učitelka Primary 1

Grainne pochází z irského Dublinu. O Montessori metodě se dozvěděla od svého souseda. Zjistila si o ní více podrobností a zapsala se do Montessori tréninku do St. Nicholas Montessori, kde získala diplom Montessori Early Childhood Education and Care (věk 0-6 let). Získala také učitelskou kvalifikaci na Killester College v Irsku. Grainne k nám přichází se svou více než 19 letou praxí učitelky v Montessori třídách. V současné době také studuje bakalářský program v oblasti vzdělávání na Open University ve Velké Británii.

Ve svém volném čase chodí Grainne ráda do divadla na muzikálová představení, na lekce Zumby, čte si nebo cestuje.

Lisa De Silva

Anglická učitelka Primary 2

Lisa pochází ze západní Austrálie. Má certifikát IV jako Education Support, což je oprávnění pro práci asistenta učitele pro běžné děti i děti se zdravotním postižením, dále certifikaci AMI (Association Montessori Internationale) pro práci asistenta v oblasti Montessori vzdělávání a certifikát TEFL. Mezi její pracovní zkušenosti patří práce učitelky v Austrálii a výuka angličtiny pro děti v české jazykové škole. Lisa se letošní léto zúčastnila AMS tréninku pro mateřskou školu. Ve svém volném čase se Lisa ráda věnuje fotografii, umění, tanci a cestování. 

Emma Payne

Asistentka učitele

Ema je původem z Jihoafrické Republiky. Zde získala na univerzitě bakalářský titul v oboru lingvistiky. Je také držitelkou TEFL certifikátu. Učení si zamilovala v Thajsku, kde pracovala se studenty střední školy. Učila angličtinu, hudbu, tělocvik a odpolední mimoškolní programy na školách v Thajsku, Jihoafrické Republice, ve Vietnamu a na Tchaj-wanu.

Ve svém volném čase Emma ráda cestuje, čte a plave. Je zasnoubená s naším učitelem Wesley Vinay.

Natálie Cihlová

Asistentka učitele

Natálie je původem z České republiky. Vystudovala grafický design a umění v Plzni. Po ukončení studia se přestěhovala do Anglie, kde žila a pracovala 3 roky jako au pair u dětí od miminek až po děti základní školy. Během svého pobytu v Británii absolvovala profesionální trénink pečovatelky o děti se speciálními potřebami. Kromě toho zde vyučovala umělecké hodiny, včetně letních uměleckých soustředění.

Ve svém volném čase je Natálie vášnivou fotografkou, ráda cestuje a maluje a zajímá se o zero-waste lifestyle.

Richard Todd

Asistent učitele a učitel ESL

Richard pochází původem ze Skotska. Již v mladém věku se dostal k práci s dětmi, nejprve ze sociálně vyloučených oblastií, poté rozvíjel své zkušenosti a touhu pomáhat díky dobrovolnické práci s dětmi pro charitu.

Po odchodu ze Skotska v roce 2004 pracoval Richard na mezinárodních školách jako asistent pedagoga. Specializoval se na práci s dětmi ve věku od tří do šesti let, a to ve skupinách i jednotlivě. Richard získal kvalifikaci HLTA a těší se, že své zkušenostíi a znalosti využije v Montessori prostředí.

Richard rád tráví svůj volný čas jako trenér nebo hráč ragby se svým českým týmem, sleduje fotbal, maluje a poznává Českou republiku se svou manželkou.

Lenka Míkovcová

Osobní asistentka

Lenka se připojila k týmu IMSP ve školním roce 2017/18. Na Vysoké škole Ekonomické v Praze získala magisterský titul v oboru Ekonomie a veřejné vztahy a poté vystudovala mezinárodní program na UC Berkeley Ext v Kalifornii. Před mateřskou dovolenou pracovala pro Ministerstvo financí ČR, kde se zabývala financováním vědy a vzdělávání. Také pracovala pro nadaci Sue Ryder. Působí jako autorka literatury a článků pro rodiče. Vydala knihu a hru “Slůně Baboo a spravedlivé dělení“. Ve svém volném čase se ráda věnuje své rodině, psaní a cestování. 

Tým učitelů základní školy

Amy Tobias

Koordinátorka a učitelka základní školy

Amy přišla do týmu IMSP v roce 2009. Od té doby učila v mateřské škole i nižší základní škole. Získala certifikaci AMS pro pro práci s dětmi ve věku 3-6 let, 6-9 let i 9-12 let a získala titul B.A. v oblasti psychologie.

S dětmi v různých Montessori školách pracovala Amy již od roku 1992. Kromě vedení tříd má zkušenosti s rozvíjením učebních plánů a jejich integrací, programů morální výchovy i zakládáním nových tříd a škol. Amy je původem z Chicaga, ale žila na různých místech v USA i Anglii. Ráda cestuje, poznává nové kultury, má ráda turistiku a její velkou láskou jsou psi. 

Joyce McCusker

Třídní učitelka nižší základní školy

Joyce pracuje jako učitelka nižší základní školy již 17 let. Narodila se v Poughkeepsie a vyrůstala poblíž Pittsburghu. Na univerzitě Duke University in Durham, NC získala titul v oboru historie a politologie. První roky své profesní dráhy strávila v Hong Kongu. 

V domácím vzdělávání vychovala Montessori metodou dvě dcery. Kvalifikaci Montessori učitele pro děti od 6 do 12 let získala na Institute for Advanced Montessori Studies. V roce 2002 začala učit na nižší základní škole v Reston, VA, kterou navštěvovaly i její děti. Studijní úspěchy, kterých obě dcery dosáhly, přisuzuje Joyce právě základům a lásce k učení, které jim dala Montessori výuka. Jejím profesním krédem je „neustále ve studentech probouzet touhu hledat v sobě to nejlepší“. Ve volném čase se Joyce věnuje turistice, cyklistice, plavání, čtení, cestování a navštěvuje muzea. 

Ruth Švandová

Učitelka nižší základní školy

Ruth prožila celý svůj život v Praze a je nadšencem pro Montessori metodu již šestým rokem. V současné době studuje Vysokou školu J. A. Komenského pro prvostupňovou a předškolní pedagogiku v Karviné a také si dodělává Montessori trénink pro základní školu (6-12 let). Dříve pracovala jako učitelka v Modřanské Montessori základní škole, dále také jako asistentka u nás v Primary 2 a jako naše česká učitelka ve vyšší základní škole. Ráda se věnuje latinsko-americkým tancům, sportu a hudbě.

Greg McCracken

Třídní učitel vyšší základní školy

Greg se poprvé setkal s Montessori výukou v r. 1987, kdy nejstarší z jeho tří dětí nastoupilo do první třídy základní školy. Původem je Greg ze západní Pensylvánie. Vystudoval herectví v New Yorku a poté se přestěhoval do Los Angeles, kde byl 15 let s dětmi v domácnosti a zároveň příležitostným tesařem. V této době úspěšně dokončil studium v oboru Angličtina a srovnávací literatura. V r. 1997 se Greg s celou rodinou přestěhoval do malého města poblíž Washingtonu. Na základě skvělé zkušenosti s Montessori výukou vlastních dětí se vydal na profesní dráhu Montessori učitele. Na Institute for Advanced Montessori Studies v Silver Spring v Marylandu získal kvalifikaci pro výuku na základní škole, kde učí od r.1997. Ve svém volném čase se věnuje fotografování, hudbě, čtení, turistice, rád navštěvuje muzea, knihkupectví a miluje poznávání všeho nového.

Irena Andělová

Učitelka vyšší základní školy

Irena pochází z krásného lázeňského města, z Františkových lázní. K učitelskému povolání ji inspirovala paní učitelka na základní škole natolik, že se stalo jejím profesním snem. Vystudovala střední pedagogickou školu v Karlových Varech a na univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem získala titul v oboru angličtina a učitelství prvního stupně základní školy. Během studií na vysoké škole se přestěhovala do Prahy a začala učit na Základní jazykové škole Brána jazyků. Její život se významně změnil před dvěma lety, kdy se přestěhovala na Nový Zéland. Na svých cestách poznala různé kultury a prostředí, což změnilo její životní filozofii a nakonec přivedlo i do IMSP. V létě se zúčastnila AMS tréninku pro stupeň 6 – 12 let. Irena tráví svůj volný čas cestováním, cvičením jógy, turistikou. Je ráda se svým snoubencem, přáteli a fenkou Vicky. 

Wesley Vinay

Asistent učitele základní školy a učitel družiny

Wesley pochází z Jižní Afriky a získal bakalářský titul v oboru kinematografie na AFDA, School for Creative Economy. Poté dokončil také certifikaci TEFL. Poslední tři roky vyučuval Wes angličtinu na Tchaj-wanu a ve Vietnamu. Začal se zajímat o Montessori, když se seznámil s přístupem Reggio Emilia a začal zkoumat alternativní vzdělávací modely. Ve svém volném čase si Wes užívá cestování, objevování nových kultur a filmů. O Montessori a další alternativní metody vzdělávání se začal zajímat v době, kdy se seznámil s přístupem Reggio Emilia. 

Ve svém volném čase We rád cestuje, poznává nové kultury a sleduje filmy. 

Tomáš Anděl

Osobní asistent

Tom je původem z Karlových Varů. Navštěvoval střední pedagogickou školu v Karlových Varech, poté se přestěhoval do Prahy a pokračoval ve studiu, mimo jiné také angličtiny na Burlington School of English v Londýně.

Tom vyrostl v rodině hudebníků a zpěv a hudba ho přitahovaly odmala. Jako zpěvák Tom působil v kapele Goodfellas, která vydala dvě alba a získala několik cen. Hraje také na kytaru a klavír. Tom je ženatý s naší učitelkou vyšší základní školy Irenou, která ho s Montessori metodou a IMSP seznámila. Váží si individuálního přístupu, respektu a lásky, kterou dětem škola nabízí.

Pokud Tom zrovna nepracuje nebo nedělá hudbu, rád cestuje, čte a poznává přírodu. Zajímá se o životní prostředí a rád učí děti lásce k přírodě a péči o naši planetu.

Tereza Vesela

Elementary Czech Support, One-on-One Aide

Tereza se narodila a vyrostla v České republice. Magisterský titul získala na Vysoké škole veřejných a mezinárodních vztahů a umí mluvit čtyřmi světovými jazyky. Svou vášeň pro práci s dětmi objevila při domácí výuce děti ve věku základní školy. Miluje cestování, procestovala už Ameriku, Švýcarsko a Itálii a vždycky toužila být obyvatelem celé planet Země 

Jejím životním motem je žít vědomě ve všech aspektech života, být přívětivý na lidi a staratse o přírodu a životní prostředí.

Tereza Křečková

Elementary Czech Assistant

Tereza pochází z Prahy a během svého studia získala magisterský titul z pedagogiky. Po ukončení školy strávila několik let prací pro korporátní společnost v oblasti financí. K Montessori metodě se Tereza dostala, když se jí narodili její děti a poohlížela se po nejvhodnějším vzdělání právě pro ně. Díky tomu obnovila svou původní vášeň a usiluje o to, aby dětem pomohla najít jejich silné stránky a prohloubit jejich chápání sebe a svého okolí. Ve svém volném čase se Tereza ráda prochází, vaří a tvoří ručně vyráběné výrobky.

Školní družina a specialisté

Kathleen Renehan

Specialista výtvarných umění a drama

Kathleen pracuje na IMSP již od roku 2007. Osvědčení pro výuku dětí předškolního věku (3–6 let) a dětí na prvním stupni základní školy (6–9 let) získala v Princetonském Montessori centru pro výcvik učitelů. Vystudovala pedagogiku předškolního věku, psychologii a výtvarné umění na Stonehill College v Massachusetts.

Kathleen pochází z New Yorku, kde také vyučovala výtvarné umění studenty s vývojovými poruchami učení. Mezi její zájmy patří umění, pěší turistika, jízda na kole, jezdectví a cestování.

Iva Rozkošná

Specialista českého programu

Iva se připojila k týmu IMSP po svém působení v English College in Prague, kde pracovala od roku 1998 jako česká učitelka a koordinátorka přijímacího řízení. Před ECP učila na základní škole český jazyk a výtvarnou výchovu. Iva má magisterský titul v oboru pedagogiky se zaměřením na český jazyk, literaturu a umění, který získala na Masarykově univerzitě v Brně. 

Ve volném čase se ráda věnuje keramice, výrobě šperků, herectví, józe a turistice. Má dvě dospělé děti.

Michaela Tučková

Specialista českého programu

Po předchozí spolupráci jako suplentka ve třídách batolat a předškolních dětí a vychovatelka v družině našla Míša svoje místo jako učitelka ve skupině batolat, kde působí od roku 2014. Původně studovala fyziku, ale dobrovolnická práce na Montessori školách ve Spojených státech v ní probudila zájem o Montessori vzdělávání, které je teď její největší vášní. Misha velmi ráda pracuje s dětmi, stejnou důležitost ale přikládá vzdělávání rodičů. Ráda proto předává své zkušenosti i v rámci seminářů o Montessori vzdělávání a rozvoji dětí určených pro rodiče. Míša prodělala diplomový výcvik pro práci s dětmi ve věku 0–3 rok Mezinárodní asociace Montessori (AMI) a vystudovala bakalářský program v oboru speciální pedagogika; v současnosti se učastní AMI výcviku učitele mateřské školy na Montessori Institutu Praha.

Míša velmi ráda cestuje a poznává nové země a kultury. Když je doma, nejlépe si odpočine u dobré knihy, při vaření a u různých uměleckých řemeslných činností.

Jana Růžičková

Psycholog

Jana pochází z České republiky. Získala magisterský titul v oboru psychologie a nedávno se stala klinickou psycholožkou. Hlavní náplní její práce je vedení terapií a diagnostika dětí, pracuje ale také s dospívajícími i dospělými. Jana má zkušenost také z krizového intervenčního centra a z nemocnic, kde pracovala na dětském oddělení. Kromě toho vydala knihu o psychoterapii pro dospívající. Jana je také AMS certifikovanou Montessori učitelkou pro děti ve věku od 3 do 6 let.

Ve svém volném čase ráda píše, tancuje, tráví čas u moře, v horách nebo v lese. 

Přihlaste se na kurz
batole a já
Zapište své dítě
do IMSP